Volkswagen Golf 7 GTI 2.0 TSI DSG F1 DCC PANO TCR VOL
€ 20.595,-
Bouwjaar | 30-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.904 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KX-377-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-05-2016 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 162.904 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | KX-377-F Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bosz Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Grote Esch 806 |
Postcode | 2841 MJ |
Plaats | Moordrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40182475 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.boszautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u
Maten
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Rdw-leges
Meeneemprijs
Volkswagen Golf 7 GTI DSG Performance uit bouwjaar 2016 met opties zoals; DSG, pano, performance 230PK, ACC, DCC, dodehoek detectie, navigatiesysteem, Maxton Design, 19 inch pretoria en nog meer aan opties.
- Vol opties
- GTI performance
Onze prijzen zijn gebaseerd op vaste internet meeneemprijzen zonder extra afleverkosten.
Bezichtiging:
Bij Bosz Automotive is het mogelijk om van maandag t/m zaterdag een voertuig te bezichtigen tussen 10:00-17;00. Buiten deze openingstijden is dat eventueel mogelijk op afspraak.
De auto's kunnen soms bij de garage staan voor inspectie of cosmetische (of overige) handelingen. Wij adviseren daarom alvorens uw bezoek telefonisch contact op te nemen voor beschikbaarheid om teleurstelling te voorkomen.
LET OP! Wij RESERVEREN geen voertuigen zonder aanbetaling. Een afspraak is geen reservering (WEG=WEG) tenzij een aanbetaling is voldaan kunnen wij u zeker stellen dat het voertuig voor jou klaar staat. Om teleurstellingen te voorkomen graag altijd vooraf aan een bezichtiging telefonisch contact opnemen indien geen aanbetaling.
Inruil:
Inruil (beperkt) van uw huidige voertuig is uiteraard mogelijk enkel tegen handelsprijzen. Op afstand per mail of WhatsApp kunnen wij een indicatie afgeven onder voorbehoud van technisch goed en alles functionerend naar behoren.
Om het voorstel concreet te maken van het betreffende inruilvoertuig is het wel vereist de auto mee te nemen.
Lease:
Bij Bosz Automotive is het tevens ook mogelijk om uw toekomstige voertuig te leasen. Meer informatie hierover kunt u terugvinden op de website onder het kopje 'LEASE'. Uw lease Aanvraag kunt u daar indienen en meteen het maandelijkse bedrag berekenen met de lease calculator. Voor eventuele vragen over deze dienst kunt u ook contact met ons opnemen met het onderstaand telefoonnummer.
Garantie:
Bosz Automotive biedt meerdere garantie pakketten aan.
Zo
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.