Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4MOTION / Akrapovic / Downpipes / Maxton Design / Panoramadak / Camera / Matrix LED / 19'' / Stuurverwarming
€ 51.950,-
Bouwjaar | 27-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.156 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-750-DV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4MOTION / Akrapovic / Downpipes / Maxton Design / Panoramadak / Camera / Matrix LED / 19'' / Stuurverwarming
€ 51.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 27-04-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 45.156 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-750-DV Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 235 kW (320 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf De Gooijer B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Cuneraweg 208 |
Postcode | 3911 RS |
Plaats | Rhenen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)317 - 619111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ottodegooijer.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: mrt 2021 - aug 2022
Technische informatie
Koppel: 420 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,7 s
Topsnelheid: 270 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 146 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.451 kg
Laadvermogen: 579 kg
GVW: 2.030 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 161 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Super mooie Volkswagen Golf 2.0 TSI R 4MOTION.
Deze Golf R is speciaal voorzien van:
Verlagingsveren (originele vering zit erbij)
Maxton Design splitterset (rondom)
Akrapovic Performance uitlaatsysteem
Downpipes gemonteerd
Tuning bij JD Engineering
Voorruit voorzien van charmeleon getint
Achterlichten en VW logo's zijn gesmoked met folie
Laatste onderhoudsbeurt: 27-07-2023 bij 33.573km!
= Bedrijfsinformatie =
Bij binnenkomst van al onze auto's voeren we grondige inspecties en controles uit. Dit biedt u de zekerheid dat alle belangrijke aspecten zijn gecheckt. Onze occasions worden standaard geleverd met een vloeistoffencontrole, minimaal 6 maanden APK en een poetsbeurt. Optioneel kunt u kiezen voor een aflever-/garantiepakket tegen een meerprijs. Voor meer informatie over onze pakketten, bezoek www.ottodegooijer.nl of bel naar 0317-619111.
- E-mail: info@ottodegooijer.nl
- Telefoon: 0317-619111
- We bieden de mogelijkheid tot inruil van uw huidige voertuig!
Autobedrijf Otto de Gooijer is centraal gelegen aan de N233 in Rhenen, nabij de A12 en A15.
Wij zijn een merk onafhankelijk autobedrijf aangesloten bij de BOVAG.
U kunt bij ons terecht voor de aankoop van uw nieuwe en/ of gebruikte auto van alle merken.
Droomauto gezien?
Wij bieden uitgebreide mogelijkheden voor leasing, financiering en verzekering van uw auto.
Neem contact met ons op voor een vrijblijvende offerte, of bezoek onze website
www.ottodegooijer.nl en bereken zelf uw maandelijkse kosten.
Meer weten?
Kijk op www.ottodegooijer.nl voor ons complete aanbod en hoge kwaliteit van foto's.
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op voor een afspraak en eventuele proefrit.
Openingstijden van maandag t/m vrijdag van 09.00u tot 17.00u.
Op zaterdag zijn wij geopend van 09.00u tot 16.00u.
Alle moeite is genomen om de informatie op deze internetsite zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Vertrouw daarom niet alleen op deze informatie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.