Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR / Huricane-System / virtual / dealer onderhouden.
€ 31.999,-
Bouwjaar | 12-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.011 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | T-595-HJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-02-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 91.011 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | T-595-HJ Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 213 kW (290 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosgebruikt Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 46 |
Postcode | 3641 RR |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosgebruikt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 148 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.330 kg
Laadvermogen: 570 kg
GVW: 1.900 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Het begrip veiligheid moet in een auto verankerd zijn in iedere vezel. Het is geen kwestie van achteraf een aantal veiligheidssystemen toevoegen, nee, het moet vanaf het allereerste begin in het ontwerp van de auto zijn opgenomen. Daarom munt juist Volkswagen uit in veiligheid, omdat iedere VW, dus ook deze Golf, volgens dit principe is ontwikkeld. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Trap het gaspedaal in en voel de geweldige acceleratie van deze auto. Eén blik naar binnen bewijst het al: pure klasse, onder meer dankzij het lederen interieur. In de verwarmbare voorstoelen zitten is elke keer een welkom gevoel. U blijft ook in de scherpe bochten goed ondersteund door de fraaie sportstoelen. Ook extra getint glas, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank horen tot de voorzieningen op deze auto.
Het audio-installatiesysteem is topkwaliteit, het eigen navigatiesysteem eveneens. En bij het inparkeren laat de achteruitrijcamera precies zien hoeveel ruimte er nog is. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. De regensensor is slim en alert, van de eerste spatjes tot een wolkbreuk. Altijd genoeg automatische wiscapaciteit. Inparkeren zonder angst voor schade. De parkeersensoren helpen u om moeiteloos in de kleinste parkeervakken te manoeuvreren. Cruise control is aanwezig; prettig voor de lange einden. De uitrusting van deze Volkswagen is met lederen stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.
Al bijna overtuigd? Laat een proefrit de rest doen. Neem contact op voor een afspraak! Autosgebruikt Mijdrecht staat voor 7 jaar betrouwbare occasions van elk merk.
Door intensieve samenwerking met dealerbedrijven beschikken wij dagelijks over een sterk wisselende voorraad occasions die wij tegen aantrekkelijke prijzen aanbieden.
Mogelijkheden bij Autosgebruikt:
- In- en verkoop van gebruikte auto's
- Inruil mogelijkheden
- Export
- Auto financieren
- Garantie pakketten
Voor vragen bel, sms, mail of app ons.
Tel: 06-41002238
Mail: info@autosgebruikt.nl
Of kom gerust een keer langs in onze showroom, de koffie staat voor u klaar!
BELANGRIJK! Wij vragen u altijd even te bellen voordat
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.