Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG Highline Business R-Line | PANO | VIRTUAL | DYNAUDIO | STOELV.W. |

€ 23.800,- incl. BTW

Bouwjaar 28-02-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 129.958 km
Deuren 5
Kenteken H-463-HH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI DSG Highline Business R-Line | PANO | VIRTUAL | DYNAUDIO | STOELV.W. |


€ 23.800,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2020
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 129.958 km
Deuren 5
Kenteken H-463-HH Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage BSC Maarn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Amersfoortseweg 18
Postcode 3951 LB
Plaats Maarn
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 10195629 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragebsc.nl/occasions
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,7 s
Topsnelheid: 218 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 457 x 180 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.285 kg
Laadvermogen: 645 kg
GVW: 1.930 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 690 kg)

Interieur
Interieurkleur: Tw, antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 118 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Garantie
Garantie: 12 maanden

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen

Een occasion om van te dromen. Deze Volkswagen Golf Variant brengt behalve een pittige motor en een vriendelijke kilometerstand ook de nodige extra's mee. De R-Line styling zorgt voor een kekke uitstraling van binnen en buiten. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf Variant in uitstekende conditie. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Een weldaad voor u en uw bijrijder: deze Volkswagen Golf Variant heeft verwarmbare voorstoelen. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf Variant een super strakke en sportieve uitstraling. Maximaal daglicht, royaal uitzicht: het glazen panoramadak zorgt ervoor! U wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, aluminium dakrailing, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Ervaar de wonderen van de digitale mobiliteitswereld waarbij alles wat u wenst op het digitale dashboard verschijnt. De achteruitrijcamera laat duidelijk zien hoeveel ruimte u nog heeft bij het inparkeren. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt afstand tot het voertuig voor u. Het infotainmentsysteem bedient u met uw vingers of met uw stem, met dank aan de geïntegreerde stembediening. Deze Volkswagen Golf Variant is voorzien van remote services. Via uw smartphone bedient u diverse functies ook op afstand en krijgt u informatie over de status van uw auto. En dan is deze auto ook nog eens voorzien van premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, sportstuur met schakelpaddels en

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie