Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance ACC|Virtual|Dynaudio|

€ 24.950,-

Bouwjaar 03-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.307 km
Deuren 5
Kenteken T-811-KJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance ACC|Virtual|Dynaudio|


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 03-04-2018
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 142.307 km
Deuren 5
Kenteken T-811-KJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lovari Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kastanjeweg 10
Postcode 3421 TD
Plaats Oudewater
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44884405 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.lovariautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 427 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.308 kg
Laadvermogen: 572 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 148 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Het is niet alleen maar een stoer uiterlijk, deze Volkswagen GOLF biedt ook de sportieve rijkwaliteiten die u zoekt. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! Laat die bochten maar komen! In de sportstoelen zitten u en uw bijrijder altijd goed! Een heerlijk zonnetje, of indrukwekkende wolkenpartijen? Bekijk ze onbelemmerd door het elektrisch bediende glazen panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

De geluidskwaliteit aan boord is 'next level' dankzij het high performance audiosysteem. Verdere voorzieningen op dit systeem zijn: navigatiesysteem met harde schijf, DAB ontvangst, multifunctioneel sportstuur, dashboard met spraakbediening en achteruitrijcamera. Dankzij automatische airconditioning is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. In deze Volkswagen kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Bovendien zorgt de adaptive cruise control dat u altijd de juiste afstand houdt tot uw voorligger, en eenmaal op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren voor en achter u om veilig in te parkeren. Deze Volkswagen GOLF is voorzien van sensoren aan de achterzijde om een achteropkomend verkeer waarschuwing te geven als de afstand tussen u en een achterligger te klein is. Ook lederen versnellingspook, sportstuur met schakelpaddels, dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstan

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie