Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Dak|Camera|Stuurverwarming|LED
€ 34.495,-
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.551 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-396-VR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-12-2020 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 34.551 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | P-396-VR Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automakelaar aan Huis |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 17O |
Postcode | 3641 RP |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.automakelaaraanhuis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modeljaar: 2020
Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen; Bandenprofiel links: 5 mm; Bandenprofiel rechts: 5 mm
Achteras: Lichtmetalen velgen; Bandenprofiel links: 6 mm; Bandenprofiel rechts: 6 mm
Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.363 kg
Laadvermogen: 587 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 730 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 20.000 euro en meer (€ 900 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 20.000 euro vraagprijs op meer.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Superieure techniek, innovatie van de bovenste plank en ongekende topprestaties: dat is wat u van een Duitse auto mag verwachten. De kilometerstand bedraagt slechts 27.123 kilometer. De auto is van bouwjaar 2020. Met zijn benzinemotor en automatische transmissie is dit een prima auto voor nog vele kilometers. De R in de maand? Dan is het tijd voor de luxe van de meegeleverde stoelverwarming! Licht en lucht komen onbelemmerd binnen als het elektrisch bediende glazen panoramadak met één druk op de knop wordt geopend. Fijn plusje, zeker in de kille dagen, is het verwarmd stuurwiel. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, LED-achterlichten en verwarmde ruitensproeiers zijn aan boord.
De DAB-ontvanger zorgt voor een ruime keuze uit digitale radiozenders en een kristalheldere geluidsweergave. Bedient u de auto liever met uw stem? Dan is het goed om te weten dat spraakbediening aanwezig is. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het full map navigatiesysteem! Is uw smartphone geschikt voor snoerloos opladen? Dan zorgt de draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons weer voor een volle accu zonder snoeren en stekkers. Connected drive services maakt het mogelijk om muziek draadloos af te spelen. Electronic climate control verwarmt of koelt het interieur met een druk op de knop. Twijfelen hoeveel ruimte u achter de auto heeft? Met de achteruitrijcamera weet u altijd hoeveel centimeter! Links afslaa
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.