Volkswagen Golf 1.5tsi 150PK R-Line DAK CAMERA ACC

€ 29.950,-

Bouwjaar 14-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.507 km
Deuren 5
Kenteken K-238-SJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.5tsi 150PK R-Line DAK CAMERA ACC


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 14-09-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 86.507 km
Deuren 5
Kenteken K-238-SJ Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar aan Huis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 17O
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaraanhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2020

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 50 liter

Transmissie
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Bandenprofiel links: 5.0 mm; Bandenprofiel rechts: 5.0 mm
Achteras: Bandenprofiel links: 5.0 mm; Bandenprofiel rechts: 5.0 mm

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u

Maten
Breedte: 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.266 kg
Laadvermogen: 604 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Fabric, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 136 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 20.000 euro en meer (€ 900 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 20.000 euro vraagprijs op meer. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Duitse auto?s staan bekend om hun kwaliteit, innovatie en betrouwbaarheid. Tientallen jaren Deutsche gründlichkeit staan garant voor uitstekende rijprestaties. Sportief van buiten, high tech van binnen: de R-Line styling geeft deze Volkswagen Golf een te gekke uitstraling! Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze Golf ziet er dan ook uit als nieuw. Zeer laag in brandstofverbruik, hoog in prestaties: deze hybride auto combineert een verbrandingsmotor en een elektromotor. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Daglicht valt vrij binnen door het elektrisch bediende glazen panoramadak. Hoe koud het buiten ook is, het verwarmbare stuurwiel brengt uw handen en vingers snel weer op temperatuur. Bij de uitrusting van deze auto horen onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, trailer assistent, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelde en verwarmde buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

Voor de veiligheid op de weg is het goed dat u uw ogen op de weg kunt houden en uw handen aan het stuur. Want het audiosysteem, met DAB-ontvangst, en het full map navigatiesysteem bedient u vanaf het stuurwiel en met spraakbediening. Deze Volkswagen Golf is een complete auto ann

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie