Volkswagen Golf 1.0 TSI Comfortline Automaat, Trekhaak, Apple/Android
€ 16.445,- incl. BTW
Bouwjaar | 11-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 130.189 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-654-TV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-12-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 130.189 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | G-654-TV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | James Auto Service Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Oosterlandweg 22A |
Postcode | 3641 PW |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)297 - 593575 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.jamesmijdrecht.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Zeer mooie en complete Volkswagen Golf 1.0 TSi Automaat ComfortLine met onder andere Automatisch Airco, Cruise control, Lichtmetalen wielen, Metallic lak, Apple Carplay / Android Auto, Bluetooth, DAB-radio, Navigatie, Parkeersensoren en een Trekhaak met afneembare kogel. Onderhoudshistorie aanwezig.
James Auto&Service Mijdrecht is BOVAG-lid en RDW erkend. Al onze auto's zijn voorzien van de Nationale Auto Pas. Inruil is uiteraard mogelijk, ook helpen wij u graag verder met een passende financiering en/of verzekering.
U kunt onze occasions vinden op onze website: www.jamesmijdrecht.nl
Onze full-serviceprijs inclusief 12 maanden BOVAG garantie tot 20.000km, 1 jaar APK, Onderhoudsbeurt, halve tank brandstof en schoonmaakbeurt voor deze auto bedraagt € 17.635,-.
Ook bieden wij de mogelijkheid te kiezen voor 6 maanden James-garantie.
Afleverpakket Full Service pakket (optioneel meer prijs : € 795,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.