vorige 247 van 2.603 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO | VIRTUAL | DYNAUDIO | CAMERA | VOL

€ 22.990,-

Bouwjaar 31-12-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.002 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANO | VIRTUAL | DYNAUDIO | CAMERA | VOL


€ 22.990,-

Algemeen

Bouwjaar 31-12-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 136.002 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Carpoint Woerden
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Barwoutswaarder 3T
Postcode 3449 HE
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16622922 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.carpointwoerden.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Aantal cilinders: 4
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Mooi, rijk uitgeruste Golf 2.0 GTI van december 2017 ( afgeleverd 01-2018 ). Volledige dealer historie van 0 tot nu aanwezig, goed en tijdig onderhouden! O.A. voorzien van Panorama, Virtual en Dynaudio.

Zoals gezegd, een zeer mooie en complete golf GTI. De auto kent zijn eerste toelating in december 2017 en heeft zijn afleverbeurt gekregen in Januari 2018.

De auto is volledig dealer onderhouden, volledige historie, fysiek en digitaal aanwezig. Laatste beurt gehad bij 130.000 KM, alles aantoonbaar.

De optielijst is zeer uitgebreid, denk o.a. aan;

- Panoramadak
- Full Led dynamische verlichting
- Dynamische led koplampen, duurste uitvoering met dubbel led
- Achteruitrij Camera
- Parkeersensoren rondom
- Blind Spot ( dodehoeksensoren )
- Lane Assist
- Adaptive Cruise Control ( ACC )
- Virtual Cockpit
- Climate control
- Sfeerverlichting
- DYNAUDIO sound system
- Bluetooth
- DAB+
- Apple Carplay | Android Auto
- Stoelverwarming
- etc etc etc..

Mooie nette en complete auto!

De getoonde prijs is VASTE MEENEEMPRIJS!

= Bedrijfsinformatie =

Wij hebben een samenwerking met www.autogarantie.nl, een onderdeel van Autotrust. Hierdoor kunnen wij tegen een scherp tarief ( afhankelijk van leeftijd en kilometerstand ), 6 of 12 maanden garantie en pechhulp bieden. Informeer naar de mogelijkheden.

Inruil van uw huidige voertuig is uiteraard mogelijk. Om een goede inruilindicatie te geven, graag aanbieden met foto's, informatie, denk hierbij aan kilometerstand, onderhoudshistorie etc., eventuele schades en/of gebreken en de prijs die U ongeveer voor uw voertuig verwacht.

Wilt U uw nieuwe auto financieren? Ook dat kan bij ons! Neem vrijblijvend contact met ons op en wij gaan direct voor U aan de slag!

Wij zijn 7 dagen per week OP AFSPRAAK geopend.


Wij kunnen 24 uur per dag, 7 dagen per week voertuigen ten naam stellen en vrijwaren.

Wij stellen onze advertenties met zorg samen. Aan foto's en teksten in onze advertenties worden geen rechten ontleend.

Om teleurstelling te voorkomen graag even bellen ivm beschikbaarheid.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie