Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 Jahre 221kW/300pk Akrapovic/Panorama/IQ.Light/DCC/Keyless/Camera/19

€ 49.745,-

Bouwjaar 29-06-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 7.896 km
Deuren 5
Kenteken R-728-XB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 Jahre 221kW/300pk Akrapovic/Panorama/IQ.Light/DCC/Keyless/Camera/19


€ 49.745,-

Algemeen

Bouwjaar 29-06-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 7.896 km
Deuren 5
Kenteken R-728-XB Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam iAuto.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gelderlandhaven 2
Postcode 3433 PG
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)88 - 4288665 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.iauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - aug 2022

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm
Inhoud laadruimte: 381/1.237 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Donker grijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: F
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Leaseprijs: € 695 p/m (financial lease); informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 29-06-2026
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)

Door ons nieuw geleverd en nu weer ingeruild. 2022 Golf GTI Clubsport 45 Jahre uitvoering met de krachtige 2.0 TSI 221kW/300PK motor in combinatie met de DSG-7 automaat. Zeer mooie en sportieve uitvoering met werkelijk alle opties, o.a.: het Akrapovic uitlaatsysteem, elektrisch bedienbaar panoramadak, Harman Kardon geluidssysteem, originele 19" lichtmetalen velgen Scottsdale, IQ.Light met dynamische knipperlichten voor en achter, App-Connect (Apple CarPlay/Android), origineel navigatiesysteem Discover Media, DCC (Dynamic Chassis Control), Keyless entry / start, stoelverwarming en stuurverwarming, parkeersensoren voor en achter en de originele achteruitrijcamera en een dodehoek sensor. Deze Clubsport wordt geleverd inclusief de originele verlengde fabrieksgarantie tot en met 29-06-2026 of maximaal 80.000 km.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie