Volkswagen Golf 2.0tsi GTI Performance DAK LEDER DYNAUDIO VIRTUAL BLINDSPOT ACC LANE ASSIST

€ 25.995,-

Bouwjaar 18-07-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.535 km
Deuren 5
Kenteken P-860-SK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 2.0tsi GTI Performance DAK LEDER DYNAUDIO VIRTUAL BLINDSPOT ACC LANE ASSIST


€ 25.995,-

Algemeen

Bouwjaar 18-07-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 140.535 km
Deuren 5
Kenteken P-860-SK Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Automakelaar aan Huis
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 17O
Postcode 3641 RP
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)297 - 224549 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.automakelaaraanhuis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2017 - 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 370 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Laadvermogen: 563 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,4 mg/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Gewassen auto, voldoende brandstof, geldige APK, en onafhankelijke inspectie door Automakelaar aan Huis
- Garantie auto's 20.000 euro en meer (€ 900 meerprijs): Garantie voor 3 maanden op auto's van 20.000 euro vraagprijs op meer. 
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): Autotrust garantie

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee

Volkswagen staat voor innovatieve techniek en hoogstaande kwaliteit. Het zijn eigenschappen die u in alle modellen kunt terugzien. Ook deze Golf is op en top een Volkswagen. Zoals het een echte Volkswagen betaamt, verkeert deze Golf in uitstekende conditie. De aandrijving komt voor rekening van een benzinemotor en een automatische transmissie. Behaaglijk onderweg zijn? Als bestuurder geniet u van de verwarmbare voorstoelen. Net als uw bijrijder! De sportstoelen zien er niet alleen prachtig uit, maar zijn ook functioneel, zoals u kilometer na kilometer zult merken. Comfort, licht en het complete gevoel van ruimte wordt verzorgd door het elektrisch bediende panoramadak. U wordt in deze auto ook getrakteerd op sportonderstel, extra getint glas, LED-achterlichten, verstelbare lendensteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels, LED-dagrijverlichting en in delen neerklapbare achterbank.

De luidsprekers van het high performance audiosysteem omringen u met een uitgebalanceerd geluid. Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Met de audiobediening op het stuur schakelt u snel en veilig tussen de diverse functies van uw muziekinstallatie. Nooit meer de weg kwijt: daarvoor zorgt het onboard full map navigatiesysteem. De standkachel verwarmt het interieur voor. Dat betekent meer comfort voor u en minder slijtage voor de auto. Onbedoeld snijden na het inhalen gebeurt niet meer, dankzij de achteropkomend verkeer waarschuwing. Altijd goed zicht? De regensensor zorgt ervoo

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie