Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI DSG FULL PANO VIRTUAL ACC DCC
n.o.t.k.
Bouwjaar | 14-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.688 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-02-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 33.688 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 169 kW (230 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autospot |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zonnebaan 20A |
Postcode | 3542 EE |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | deautospot.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4268 x 1799 x 1442 cm
Wielbasis: 2.626 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.337 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 700 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: black, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 144 g/km
Energielabel: E
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Sublieme en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf 2.0 GTI in de meest luxe Performance uitvoering van 2017/02. Rechtstreeks van de 1e eigenaar.
Deze dealer onderhouden GOLF GTI rijdt en schakelt als nieuw en wordt met 6 maanden garantie geleverd. Zorgeloos genieten dus. Uiteraard is 12 of 24 maanden garantie ook mogelijk. Het betreft hier een zeer nette auto met 230 PK. Deze GTI is smetteloos. Zoek je een een mooie en zo goed als nieuwe GTI met garantie? stop dan met zoeken en bel voor een proefrit.
Voertuig beschikt dankzij de rijke Performance uitvoering over vrijwel alle opties waaronder: Achteruitrij Camera, Panoramadak, Navigatiesysteem, draadloze telefoonlader, DCC Dynamic Chassis Control, CarPlay, Adaptieve Cruise Control, Lane Assist, Blindspot Dodehoek Assistentie, Front assist, VW Helix Subwoofer, Standkachel, Sportuitlaat, Airco/climate control, Xenon Led verlichting, Dynamische LED achterlichten Zandlopers, Parkeersensoren voor en achter, Stof Interieur, Autopilot, Extra getint glas, Distance Alert, ABS, Stoelverwarming, Multifunctioneel Stuurwiel, Spraakbediening, Bluetooth, DSG, Elektrische ramen voor & achter, 19 inch Originele Brescia VW lichtmetalen en nog veel meer!
Auto verkeert in top staat, Volledig dealer onderhouden, Originele km-stand, Geen schade verleden, Ingekocht bij Volkswagen AG, Alle keuringen toegestaan, Onderhoud gehad 16.635 km bij Volkswagen AG.
Wat maakt deze auto zeer bijzonder?
Bijzonder veel opties
Meest luxe uitvoering.
100% geen schade of schade verleden
Dealer onderhouden
Performance
Rijklaar
APK geldig tot 06-2022
Nette auto zowel van binnen als buiten.
Zeer scherpe internet en meeneemprijs.
6, 12 of 24 maanden garantie optioneel.
Zien is kopen en 100% tevredenheidsgarantie.
Internet meeneemprijs €28950.-
Prijs op basis van inruil/garantie €29950.-
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs. Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.
Tenaam
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.