Volkswagen Golf 8 GTI

€ 39.450,-

Bouwjaar 18-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.000 km
Deuren 5
Kenteken T-583-PP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Algemeen

Bouwjaar 18-03-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 106.000 km
Deuren 5
Kenteken T-583-PP Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Dikkenberg Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Betsy van Goorstraat 56
Postcode 6702 DC
Plaats Wageningen
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 48787745 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.dikkenbergautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Wekt deze advertentie uw interesse? Neem contact op voor een afspraak.

Volkswagen Golf 8 GTI




- Kenteken: T-583-PP
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 18-03-2025
- Tellerstand: 106000 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2021
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DNF
- Vermogen: 221 kW / 301pk
- Ledig gewicht: 1361 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 430 cm
- Breedte: 179 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Pakket: Leder pakket

- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Lederen bekleding
- Stoel ventilatie voor
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen verwarmd

Pakket: Assistentie Pakket

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Dodehoek detectie
- Dodehoekdetectie met correctie
- File assistent
- Parkeer assistent
- Rijstrooksensor

Pakket: Winter pakket

- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Stuurwiel verwarmd
- Voorstoelen verwarmd

Comfort

- Regensensor

Exterieur

- Achterspoiler
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Chroom delen exterieur
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Lichtmetalen velgen 5-spaaks 18"
- Panoramadak
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen

Infotainment

- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Radio
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco separaat achter
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Carbonafwerking interieur
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuur verstelbaar
- Velours bekleding

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots waarschuwing systeem
- Connected services
- Cruise control adaptief met Stop&Go en stuurhulp
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Full-LED koplampen
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie
- Schakelmogelijkheid aan stuurwiel
- Sfeerverlichting
- Sportuitlaat
- Variabele stuuroverbrenging
- Volledig digitaal instrumentenpaneel
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie