Volkswagen Golf 1.4 16v - AIRCO
n.o.t.k.
Bouwjaar | 11-01-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.217 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-DX-DP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 11-01-2000 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 222.217 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 05-DX-DP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuid-Linschoterzandweg 53 |
Postcode | 3425 EN |
Plaats | Snelrewaard |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18224270 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfoudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)
Wielbasis: 250 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal
Te koop,een zeer mooie en nette Volkswagen golf 4 1.4 van bouwjaar 2000 grijs van kleur.De Volkswagen verkeerd in zeer goede staat,een mooie en nette auto.Op de bestuurders deur een lichte kras en een beetje op de achterdeur.Apk tot 15-08-2019. Distributieriem bij 171800 km vervangen,kan dus nog wel even mee.De kilometerstand is 222217 (Originele Kilometers met Nationale Auto Pas ) 2-Sleutels onderhoudsboekje aanwezig en adgestempeld tot 180 000.Koppelingsplaten zijn een beetje matig.De Volkswagen golf is voorzien van o.a: ABS / Airbag Bestuurder + Airbag Passagier / Airconditioning / Bekerhouders / Elektrische Ramen + Spiegels/Centrale Deurvergrendeling/Metalic Lak / StuurbekrachtigingDe auto ziet er goed uit zowel van binnen als van buiten. Rijdt, schakelt en stuurt prima! Motorisch + Technisch 100%. Inruil mogelijk. Voor overige informatie kunt u gerust bellen: 06-18224270 of 06-42020663
WIJ ZIJN ZONDAG OPEN VAN 10:00 TOT 19:00 ! !
NA 19:00 OP AFSPRAAK.
Tenaamstellen in de showroom! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) en 's avonds langs te komen voor een bezichtiging en/of een proefrit.
Autobedrijf Oudewater
Dickensplaats 9
3533CC Utrecht
Tel: 06-18224270
E-mail: autobedrijfoudewater@hotmail.com
www.autobedrijfoudewater.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.