Volkswagen Golf 2.0 Highline S-VERWARMING/CLIMATE/E-RAMEN V+A/APK/VELGEN/
n.o.t.k.
Bouwjaar | 09-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 176.356 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-778-GJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-04-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 176.356 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-778-GJ Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Avantgarde |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwegracht 16 |
Postcode | 3763 LB |
Plaats | Soest |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 11772060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,5 s
Topsnelheid: 195 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.163 kg
Laadvermogen: 607 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 192 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Te koop aangeboden! Volkswagen Golf uit 2001...
Deze Golf rijdt en schakelt super fijn.
Auto verkeert in zeer goede conditie.
motorisch en technisch helemaal in orde.
Auto ziet er goed uit. Interieur is schoon en fris exterieur zit goed in de lak.
1x sleutels aanwezig
Kilometerstand 176xxx
Climatronic
Stoelverwarming
Oldscool rs velgen
Koplampsproeiers
alles werkt naar behoren
APK is geldig tot 04-06-2022 Nieuw!
Kortom een eerlijke Volkswagen Golf zonder gebroken en gebreken.. Rijdt ten opzichte fantastisch!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.