Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI DSG 2005 CRUISE CLIMA PDC BLUETOOTH

€ 4.900,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-03-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.464 km
Deuren 5
Kenteken 2-XPN-99 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TFSI GTI DSG 2005 CRUISE CLIMA PDC BLUETOOTH


€ 4.900,-

Algemeen

Bouwjaar 14-03-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 256.464 km
Deuren 5
Kenteken 2-XPN-99 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 147 kW (200 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Van Dam Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoofdweg 85c
Postcode 3641 PR
Plaats Mijdrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 57637094 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 205/55 R18
Acceleratie (0-100): 6,9 s
Topsnelheid: 233 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 425 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.358 kg
Laadvermogen: 562 kg
GVW: 1.920 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 191 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal handzenders: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- BRONS (€ 300): BRONS: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie. Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 3 maanden vervalt. Poetsbeurt inclusief Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.
- SILVER (€ 500): SILVER: Dit afleverpakket bevat: 3 maanden huisgarantie. Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt. Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema. Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.
- GOLD (€ 750): GOLD: Dit afleverpakket bevat: 6 maanden huisgarantie. Algehele technische controle van de auto. Gecontroleerde km. stand. Nieuwe APK indien keuringsdatum binnen 6 maanden vervalt. Onderhoudsbeurt volgens fabrieksschema. Volle tank. Poetsbeurt Reiniging in- & exterieur. Tenaamstelling van de auto. Vloeistoffen check & bijvullen. Vrijwaring eventuele inruilauto.

Auto's als deze Volkswagen Golf bieden tegelijk rijdynamiek, comfort en degelijkheid. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. De sportstoelen geven het interieur van deze Golf een super strakke en sportieve uitstraling. Ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, actieve hoofdsteunen, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en buitenspiegels in carrosseriekleur horen tot de voorzieningen op deze auto.

Het navigatiesysteem is uw vertrouwde gids, waarheen de reis ook gaat. De automatische airconditioning zorgt voor een behaaglijk klimaat in de auto. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Volkswagen Golf voorzien van parkeersensoren! De regensensor is alert op iedere druppel op de voorruit en stuurt het ruitenwissersysteem aan naar gelang de hoeveelheid neersl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie