Volkswagen Golf Variant 1.4 TSI AUTOMAAT CLIMA/NAVIGATIE/CRUISE KETTING GEBROKEN
€ 2.950,-
Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-RNZ-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-06-2011 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 219.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 10-RNZ-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 90 kW (123 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Keistad |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ampèreweg 1B |
Postcode | 3752 LR |
Plaats | Bunschoten-Spakenburg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 44229646 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autokeistad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 201 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 179 x 151 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.326 kg
Laadvermogen: 644 kg
GVW: 1.970 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
VOLKSWAGEN GOLF 1.4 TSI 122PK AUTOMAAT UIT HET JAAR 2011!
AUTO HEEFT VELE OPTIES OA : AIRCONDITIONING, CRUISE CONTROL, NAVIGATIESYSTEEM, ELEKTRISCHE RAMEN + ELEKTRISCHE SPIEGELS, CENTRAAL DEURVERGRENDELING OP AFSTAND, LICHTMETALEN VELGEN, STUURBEKRACHTIGING ENZ!
NAP CERTIFICAAT + 2 ORIGINELE SLEUTELS AANWEZIG!
LET OP : DISTRIBUTIEKETTING IS GEBROKEN! MOTOR DEFECT!
-------------------------------------------------------------------------------
Inruil is mogelijk met uw huidige auto.
U bent van harte welkom voor een
bezichtiging in onze showroom!
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag
9:00 - 18:00
Zaterdag 9:30 - 18:00
Na 18:00 uur zijn wij op afspraak geopend.
Auto Keistad
Ampèreweg 1B
3752 LR Bunschoten-Spakenburg
Email: info@autokeistad.nl
Mob: 06 - 44229646
Aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.