vorige 170 van 2.580 volgende

Volkswagen Golf 2.0 FSI Sportline DSG 4Motion 4X4 Airco trekhaak

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-09-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.557 km
Deuren 5
Kenteken 10-LPS-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 2.0 FSI Sportline DSG 4Motion 4X4 Airco trekhaak


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 26-09-2005
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 222.557 km
Deuren 5
Kenteken 10-LPS-7 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Westerhout
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Latensteinseweg 21A
Postcode 4005 EG
Plaats Tiel
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 46962220 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autowesterhout.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Unieke Golf Plus te koop. 2.0FSI benzine motor DSG automaatbak en 4X4 4motion!! Dit is de enige met 4 motion te koop in Nederland.
Auto rijd en schakelt top. Trekhaak airco en parkeersensoren. Ziet er nog supper netjes uit. 220 Volt Stopcontacten bekerhouders en koelbox.

Volkswagen Golf 2.0 FSI Sportline DSG 4Motion 4X4 Airco trekhaak


- Kenteken: 10-LPS-7
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 10-01-2025
- Tellerstand: 222557 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2005
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: grijs
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 110 kW / 150pk
- Ledig gewicht: 1377 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 8.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 216 - 235 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4


Unieke Golf Plus te koop. 2.0FSI benzine motor DSG automaatbak en 4X4 4motion!! Dit is de enige met 4 motion te koop in Nederland.
Auto rijd en schakelt top. Trekhaak airco en parkeersensoren. Ziet er nog supper netjes uit. 220 Volt Stopcontacten bekerhouders en koelbox.

Voor een bezichtiging van een occasion bij ons is het verstandig om een telefonische afspraak te maken, dit voor de beschikbaarheid van de occasion.
Op afspraak ook in de avond uren of op zondag bezichtiging mogelijk.
Inruil is alleen mogelijk tegen handelsprijs!


Autobedrijf Westerhout
Latensteinseweg 21A
4005 EG Tiel
Tel: 0031646962220

 

Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control

Exterieur

- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Lichtmetalen velgen 16"
- Sportonderstel

Interieur

- Airco
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Sportstoelen
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 1(startblokkering)


Autobedrijf Westerhout
Latensteinseweg 21 A
4005 EG Tiel
+31646962220
info@autowesterhout.nl

www.autowesterhout.nl/

TREFWOORDEN :Bus opkoper,bus inkoop,bestelauto opkoper.wat is mijn bus waard,schade bus verkopen,export bus opkoper,wat is mijn auto waard,snel auto verkopen,snel mijn auto verkopen,Den Haag Almere Apeldoorn Zoetermeer Dordrecht Zwolle Limburg Den Bosch Lelystad Middelburg ZeelandNijmegen Deventer Groningen Utrecht IJzendijke Hulst Axel Zutphen 's-Hertogenbosch Tiel Maastricht Middelburg Dordrecht Zwolle Ha rderwijk Roermond Eindhoven Arnhem Kampen Sittard Haarlem Delft Breda Alkmaar Amersfoort Leiden Gouda Leeuwarden Beverwijk Dokkum Amsterdam Enschede Rotterdam Venlo Almelo Oss Texel Valkenburg 's-Gravenhage Assen Meppel Tilburg Zaandam Auto inkopen,

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie