Volkswagen Golf 1.9 TDI Trendline AIRCO -120 pk
€ 2.750,-
Bouwjaar | 01-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 289.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-GL-PH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 289.141 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 72-GL-PH Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto-Oudewater |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | iepenweg 15 |
Postcode | 3421 TW |
Plaats | Oudewater |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54622884 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-oudewater.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 25 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 578 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 135 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Supernette Golf TDI, mooie 18'' LM velgen met 4 nieuwe banden, recent gechipt naar 150 Pk !! Enorm
veel koppel al bij een laag toerental.
AUTO-OUDEWATER
Onbetwist uw Corvette specialist !!
iepenweg 15
3421 TW Oudewater
06-54622884
Openingstijden:
Maandag t/m Vrijdag 08:00-18:00
Zaterdag 09:00-17:00
Voor vragen over deze, of andere occasions bel
06-54622884
Of kom langs in onze showroom.
Tot ziens !!
= Bedrijfsinformatie =
AUTO-OUDEWATER
iepenweg 15
3421 TW Oudewater
info@auto-oudewater.nl
WWW.AUTO-OUDEWATER.NL
Onbetwist uw Corvette specialist !!
06-54622884
ma t/m vr 8.00 - 18.00
za 9.00 - 16.00
evt. zondag op telefonische afspraak
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.