Volkswagen Golf 1.9 TDI Optive 3/ airco/ 5 deurs/ bj 2007
€ 2.450,-
Bouwjaar | 24-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 301.629 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 58-XX-FD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-10-2007 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 301.629 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 58-XX-FD Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Florijn Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Maria van Hongarijedreef 75 |
Postcode | 3561 TD |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | - bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
GSM | +31 (0)6 - 25035594 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 187 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 420 x 176 x 149 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.226 kg
Laadvermogen: 664 kg
GVW: 1.890 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 132 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 325 - € 344 per kwartaal
Deze vw golf 1.9 tdi 77 kw ( euro 4) rijdt en schakelt goed En is altijd goed onderhouden geweest en heeft zijn beurten op tijd gehad.
De km stand is orgineel en aantoonbaar met nationale auto pas!!
Distributieriem is vervangen bij 231069 km ( 2018)!!
Nieuwe apk: TOT 01-02-2025!!
Ideale vakantie auto en erg zuinig in diesel verbruik.
Heeft u een oude diesel bus waar u de milieuzone niet in mag rijden dan kopen wij deze graag van jouw op of ruilen hem in voor handels prijs!!
Onze prijzen zijn scherp geprijsd, omdat wij de kosten laag kunnen houden en een snelle omloopsnelheid hebben.
Bent u geďnteresseerd in deze auto bel dan voor een afspraak.
----------------------------------------------------------------------
Alle inruil mogelijk!
WIJ ZIJN VAAK ONDERWEG, DAAROM ALLEEN OP AFSPRAAK GEOPEND VAN MAANDAG T/M ZATERDAG VAN 09:00 TOT 22:00
Wilt u de auto bezichtigen, en een proefrit maken, bel dan met Autobedrijf FLORIJN CARS
We can make Export Documents
Wir können Ausfuhrdokumente machen
Mozemy Dokumenty wywozowe
Autobedrijf FLORIJN CARS
Inkoop en verkoop personenauto's en bestelbussen
TEL: 0625035594
ExportPRIJS: € 2450,-
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.