Volkswagen Golf 1.9 TDI Highline
n.o.t.k.
Bouwjaar | 09-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 407.901 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 38-GP-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 09-02-2001 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 407.901 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 38-GP-JR Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.896 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Extop Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johan de Wittlaan 36B |
Postcode | 3445 AH |
Plaats | Woerden |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 40225027 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.9 TDI Highline
- Kenteken: 38-GP-JR
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 20-09-2024
- Tellerstand: 407901 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Diesel
- Bouwjaar: 2001
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1896 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: ATD
- Vermogen: 74 kW / 101pk
- Ledig gewicht: 1185 kg
- Max. trekgewicht: 1300 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 5.1 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Motorrijtuigenbelasting: € 359 - 374 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling
- Elektrisch glazen schuif-/kanteldak
- Getint warmtewerend glas
- Lichtmetalen velgen
- Mistlampen voor
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen achter
- Hoofdsteunen voor
- Sportstoelen voor
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Elektronische remkrachtverdeling
Nette en sterke vw golf 1.9TDI, rijdt en schakelt goed goed geen mankementen.
inruil is wel mogelijk
Garantie is mogelijk
voor interesse kunt u contact opnemen.
Extop Automotive
Johan de Wittlaan 36B
3445AH Woerden
0640225027
extop.automotive@gmail.com
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beďnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.