Volkswagen Golf 1.8-20V Turbo Highline GTI /70000km / Leder/ Airco / perfecte staat

€ 16.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 13-12-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.936 km
Deuren 5
Kenteken T-662-RH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Volkswagen Golf 1.8-20V Turbo Highline GTI /70000km / Leder/ Airco / perfecte staat


€ 16.950,-

Algemeen

Bouwjaar 13-12-2001
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 70.936 km
Deuren 5
Kenteken T-662-RH Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.781 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Liesbosch Verkoop B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Nijverheidsweg 9J
Postcode 3433 NP
Plaats Nieuwegein
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2817961 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragedeliesbosch.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 216 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 500 kg
GVW: 1.770 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieurkleur: Lichtgrijs
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
CO2-uitstoot: 190 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 995): 12 maanden Bovag: 12 maanden Bovag garantie
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG Afleverbeurt

Kiest u voor een Volkswagen dan kiest u voor bewezen kwaliteit. Dat kunt u zelf ervaren wanneer u in deze GOLF GTI stapt. Volkswagen-rijders weten het: een VW is gebouwd voor duurzaamheid en deze GOLF GTI ziet er dan ook uit als nieuw. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Het lederen interieur geeft deze auto luxe en klasse. Ga samen met uw bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Chauffeur en bijrijder zitten stabiel in de scherpe bochten door de sportstoelen. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer warmtewerend glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verwarmde ruitensproeiers, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Deze Volkswagen is voorzien lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, boordcomputer en lederen versnellingspook.

Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.

Deze Volkswagen Golf GTI komt uit 2001, werd geleverd van 04-09-2000 tot 01-05-2002. Deze VW Golf GTI voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 110 kW (150 PK) en een cilinderinhoud van 1781 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 216 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 8,5 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,9 liter per 100 km en hij weegt 1270 kg. De APK is geldig tot 08-08-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Vakgarage de Liesbosch is al ruim 20 jaar aangesloten bij stichting Vakgarage en de Bovag .

Ons bedrijf is een vertrouwd adres voor onderhoud, reparatie, apk, banden en schadeherstel. U wordt snel en vakkundig geholpen waarbij klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staat. Dit alles uiteraard binnen een aanvaardbaar prijsniveau. Ook voor onderhoud aan uw leaseauto ,camper en bedrijfsauto bent u bij ons aan het juiste adres. Daarnaast verkopen wij occasions tegen concurrerende prijzen.

Vakgarage de Liesbosch heeft al

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie