Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline BlueMotion

€ 5.900,-

Bouwjaar 28-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 274.720 km
Deuren 5
Kenteken 50-TFB-6 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf 1.6 TDI Trendline BlueMotion


€ 5.900,-

Algemeen

Bouwjaar 28-02-2012
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 274.720 km
Deuren 5
Kenteken 50-TFB-6 Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Ton de Gooijer
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Standaardruiter 17
Postcode 3905 PT
Plaats Veenendaal
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 506260 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.tondegooijer.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2008 - 2013
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Tankinhoud: 55 liter

Transmissie
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Vooras: Lichtmetalen velgen
Achteras: Lichtmetalen velgen

Prestaties
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.218 kg
Laadvermogen: 622 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Roxy, titaanzwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,1 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,5 l/100km (1 op 28,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 359 - € 374 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Een zeer nette en schadevrije VW Golf 1.6 TDi. Voorzien van airconditioning, cruise control, elektrische ramen, radio/cd speler, mistlampen voor, trekhaak enz...Volledig bijgehouden onderhoud. Recent voorzien van nieuwe banden en de distributieriem is in juni 2023 bij 248.625 km vervangen. Welkom voor een bezichtiging!

Wij hebben een voorraad van 80 dealerauto's met lage kilometerstanden. Auto's zijn vaak van 1e eigenaar en dealeronderhouden. De onderhoudsboekjes zijn aanwezig en netjes afgestempeld. Inruil | Financiering | Lease is mogelijk. Eventuele bezichtiging in de avonduren is ook mogelijk. De auto kan dan in onze showroom bezichtigd worden.

De geadverteerde verkoopprijs is de prijs inclusief een recente of nieuwe APK-keuring, technische controle, tenaamstelling en het op peil brengen van de vloeistoffen. 

Wij zijn een universeel autobedrijf gevestigd in het midden van het land. Belangrijke pijlers waaraan wij willen voldoen zijn: het leveren van kwaliteit in een gemoedelijke sfeer waarin u zich thuis voelt. Onze voorraad bestaat uit ongeveer 80 schadevrije dealer-inruilauto's waarvan het onderhoudsverleden bekend is. Daarnaast zijn de kilometerstanden correct en aantoonbaar. U bent van harte welkom aan de Standaardruiter in Veenendaal.

Disclaimer:
Hoewel aan de informatie van onze advertenties de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kan Autobedrijf Ton de Gooijer niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Voor de exacte uitvoering en beschikbaarheid van de auto kunt u contact opnemen met Autobedrijf Ton de Gooijer. Onderzoek als klant of de auto aan uw wensen voldoet.

KLANT BEOORDELINGEN leze

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie