Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline BlueMotion

€ 2.499,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-03-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 419.191 km
Deuren 4
Kenteken 05-PPL-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.6 TDI Comfortline BlueMotion


€ 2.499,-

Algemeen

Bouwjaar 08-03-2011
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 419.191 km
Deuren 4
Kenteken 05-PPL-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 77 kW (105 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam BUM Cars
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Tamboerijn 31
Postcode 3766 HA
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 87205794 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Beschikbaarheid
Gereserveerd: Dit voertuig is gereserveerd voor een klant (verkocht onder voorbehoud).

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.352 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 720 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4631 x 1781 x 1524 cm
Wielbasis: 257 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,6 l/100km (1 op 27,8)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 400 - € 426 per kwartaal

Vw Golf 1.6 tdi met de auto is voorzien van stuurbekrachtiging, airco, elec
De auto staat rijklaar u kunt er zo mee wegrijden. Wij hanteren geen afleverkosten. Voor verdere vragen kunt u bellen, mailen of langskomen om de auto te bekijken.
Heeft u een auto die u in wilt ruilen is dat geen probleem, jong oud of met defect alles is bij ons welkom.

Export price 2499 Excl Bpm 589 deposit
NL Price 3100


Als u bij ons een auto of in de werkplaats wilt komen kijken bent u van harte welkom.
De koffie staat klaar!

Onze openingstijden
ma t/m vr 08.00 - 18.00
zaterdag 09.00 - 16.00

Bel : 06-87205794

Auto rijdt goed alleen veel rook blauw als motor warm is
The car drives well, only a lot of blue smoke when the engine is warm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie