Volkswagen Golf 1.5 TSI 150pk DSG Highline Business R | Apple Carplay + Android Auto | Clima | Adap. Cruise | Pdc V+A+Camera | Licht+Regensensor | Stoelverwarming | P
€ 21.950,-
Bouwjaar | 23-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.577 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-841-SP Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 TSI 150pk DSG Highline Business R | Apple Carplay + Android Auto | Clima | Adap. Cruise | Pdc V+A+Camera | Licht+Regensensor | Stoelverwarming | P
€ 21.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-09-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 75.577 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-841-SP Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Roeleveld Maarssen BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Kometenweg 5 |
Postcode | 3606 BD |
Plaats | Maarssen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)346 - 558060 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.roeleveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - mrt 2020
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 149 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.235 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 660 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 146 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Autobedrijf Roeleveld
Het autobedrijf waar u terecht kunt voor de aankoop, het onderhoud en schadeherstel van alle merken voertuigen. Als familiebedrijf zijn wij sinds 1931 actief binnen de mobiliteitsbranche, inmiddels onder leiding van de derde generatie Roeleveld. Met een jong team staan wij actief in de branche en sturen wij aan op kwaliteit, service en klanttevredenheid.
Kom gerust langs en maak kennis met onze medewerkers, ervaar de persoonlijke benadering en bezichtig onze modern ingerichte showroom. Bij Autobedrijf Roeleveld bent u meer dan welkom!
Voor meer informatie en foto's van onze occasions verwijzen wij u graag naar onze site, www.roeleveld.nl
Onderhoud pakketten
Sta niet voor verassingen en lees u in over de mogelijkheden omtrent de aflevering van het voertuig dat u bekijkt. Autobedrijf Roeleveld kiest er bewust voor u een keuze aan te bieden voor wat betreft de aflevering van een voertuig. De keuze is aan u, de uitvoering aan ons...
Onderhoud pakket: PREMIUM
€ 995,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: PREMIUM incl. vervanging Distributieriem
€ 1495,-
Inclusief:
- APK (minimaal 12 maanden geldig)
- Onderhoudsbeurt (volgens schema en voorschriften fabrikant)
- Vervangen distributieriem
- Algehele technische inspectie
- Brandstof € 25,-
- Poetsen exterieur
- Reinigen interieur
- 12 maanden Pechhulp voor Nederland 24/7
- 12 maanden garantie volgens de BOVAG norm
Onderhoud pakket: BASIS
€ 0,-
Inclusief:
- APK (zolang deze geldig is)
- Vloeistof controle
- Technische controle
- 12 maanden wettelijke garantie
= Bedrijfsinformatie =
Disclaimer: Er kunnen op geen enkele wijze rechten worden ontleend aan,
noch aanspraak gemaakt worden op de inhoud van deze advertentie.
Wij doen ons uiterste best om deze advertentie zo accuraat mogelijk weer te geven.
Fouten
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.