Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 18/Leder/Panoramadak/IQ Light/Virtual Cockpit/Stoel + stuurverwarming/Stoelventilatie/Camera/PDC v+a

€ 29.950,-

Bouwjaar 09-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.795 km
Deuren 5
Kenteken R-591-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 18/Leder/Panoramadak/IQ Light/Virtual Cockpit/Stoel + stuurverwarming/Stoelventilatie/Camera/PDC v+a


€ 29.950,-

Algemeen

Bouwjaar 09-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 80.795 km
Deuren 5
Kenteken R-591-NV Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mekenkamp Auto's B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Rumpsterweg 19
Postcode 3981 AK
Plaats Bunnik
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 6571384 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mekenkampautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 60 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Interieurkleur: Leather Vienna
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,6 l/100km (1 op 62,5)

Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard: Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Het is heel simpel: er zijn talloze automerken op de markt, maar Volkswagen wordt het meest verkocht. En dat komt omdat een Volkswagen uitblinkt in vooruitstrevende techniek, uitstekende rijkwaliteiten en duurzaamheid. Die eigenschappen zijn ook van toepassing op de Golf die u hier ziet. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze Golf. Minder vaak tanken? Dat gaat lukken, dankzij de hybride motor die zowel op brandstof als elektriciteit werkt. Een mooie combi, die merkbaar is in de portemonnee. Een woon-werkritje wordt een minivakantie in deze auto met z'n elektrisch bediende glazen panorama dak en het heerlijk zachte lederen interieur. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. En ze zijn ook nog eens voorzien van massagefunctie. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Nooit meer koude handen of koude vingers in de auto. Stuurverwarming zorgt ervoor dat het stuur behaaglijk warm aanvoelt. De matrix LED-verlichting in de koplampen bestaat uit een raster van lichtpunten met maximale opbrengst. Bij tegenliggers past het systeem precies die punten aan die hinderlijk kunnen zijn. U behoudt maximaal zicht! Tot de uitrusting behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, adaptief dempingsysteem, trailer assistent, elektrisch inklapbare buitenspiegels en extra getint glas.

Duik in de digitale wereld van mobiliteit waar alles wat u nodig heeft voor een comfortabele en veilige rit, wordt geprojecteerd op het digitale dashboard. Ongelukken of parkeerschade? Dat gebeurt u niet meer, met de achteruitrijcamera. Adaptive cruise control houdt de ingestelde snelheid vast en houdt automatisch afstand tot uw voorligger. De aa

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie