Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150PK R-Line DSG | Pano.Dak | Camera | Navigatie | Stoelverwarming | Harman Kardon | Apple CarPlay | Adaptive Cruise | Getint Glas |
€ 38.450,- incl. BTW
Bouwjaar | 21-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.623 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-261-KF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Volkswagen Golf 1.5 eTSI 150PK R-Line DSG | Pano.Dak | Camera | Navigatie | Stoelverwarming | Harman Kardon | Apple CarPlay | Adaptive Cruise | Getint Glas |
€ 38.450,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 21-11-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 1.623 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-261-KF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Pon Center Zeist |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Blanckenhagenweg 8 |
Postcode | 3712 DE |
Plaats | Huis ter Heide |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6997700 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.poncenter.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Referentienummer: 0473IM
Productienummer: 0473IM
Technische informatie
Koppel: 250 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,5 s
Topsnelheid: 224 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.267 kg
Laadvermogen: 603 kg
GVW: 1.870 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 680 kg)
Interieur
Interieur: Zwart met grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 130 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabels: Das WeltAuto, BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Muntstad DasWelt afleverpakket:
- Gratis 130 puntencheck
- Gratis poetsbeurt
- De eerste 6 maanden of 10.000km onderhoudsvrij
- Muntstad garantie 12 maanden + Bovag garantie
- Bovag 40-puntencheck
Dit afleverpakket bevat: Das WeltAuto; BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Muntstad garantie 12 maand (12 maanden garantie); Nieuwe APK
Deze Volkswagen Golf wordt verwacht. Wilt u de primeur? Neem dan contact met ons op!
Officiële merkdealer
Pon Occasion Zeist is jouw officiële dealer voor de merken Volkswagen, Audi, SEAT, ¦koda en Volkswagen Bedrijfswagens.
Onze service en diensten
Onze dienstverlening gaat verder dan alleen de aanschaf van jouw auto. Wij zijn je ook graag van dienst met financiering, verzekering, private- of zakelijk lease. In onze 9 werkplaatsen kunnen wij je uitstekend helpen met onze diverse service- en reparatiewerkzaamheden. Daarnaast biedt onze service op locatie de nodige extra comfort, we komen graag naar je toe! Daarnaast kan je ook bij ons terecht voor autoverhuur en schadeherstel.
Kwaliteit en zekerheid
Bij Pon Occasion kies je voor kwaliteit en zekerheid.
- Al onze occasions zijn zowel optisch als technisch grondig geïnspecteerd voordat ze te koop worden aangeboden.
- Onze auto's worden standaard afgeleverd met 12 maanden BOVAG-garantie.
- Pon Occasion geeft je ook de mogelijkheid om voor extra zekerheid te kiezen in de vorm van het Pon Occasion Premium Pakkket: o.a. een onderhoudsvrij garantie voor de eerste 6 maanden (Max. 7.500km).
- Minimaal 12 maanden geldige APK.
- 4 jaar garantie op onze nieuwe auto's.
- Transparante all-in prijzen.
Persoonlijke hulp
Onze verkoopadviseurs helpen je graag bij het maken van de keuze die het beste bij jou past. Dan helpen wij je graag online of bij jou thuis. Wij zijn iedere dag van 9 tot 21 uur online bereikbaar via WhatsApp en kunnen je zelfs een gegarandeerd inruilvoorstel doen. In de laatste afbeelding van
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.