Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Clubsport 45 Edition Pano Harman Akra Head-up
€ 44.900,-
Bouwjaar | 28-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-352-NP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-02-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.876 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-352-NP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 221 kW (301 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | FaBe-Exclusive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sportlaan 5 |
Postcode | 4131 NN |
Plaats | Vianen |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)347 - 769020 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | fabeexclusive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Energielabel: G
Emissieklasse: Euro 6
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
"Met oprechte dankbaarheid waarderen we uw keuze voor Fabe Exclusive. Door voor ons te kiezen, vertrouwt u op compromisloze kwaliteit, ongeëvenaarde service en een exclusieve rijervaring. We kijken ernaar uit om samen met u de weg van stijl, prestaties en tevredenheid te bewandelen. Welkom bij de Fabe Exclusive-familie."
"Bij Fabe Exclusive streven we ernaar om uw auto-ervaring naar nieuwe hoogten te tillen. Onze collectie van exclusieve auto's belichaamt niet alleen vakmanschap en prestaties, maar ook een unieke stijl die uw rijbeleving transformeert. Met toewijding aan kwaliteit, service en klanttevredenheid nodigen wij u uit om de perfectie van Fabe Exclusive te ervaren bij het kiezen van uw volgende droomauto."
"Bij Fabe Exclusive bieden we twee uitgebreide garantiepakketten aan om aan uw specifieke behoeften te voldoen.
Het Pluspakket: €699
-APK-keuring,
-Kleine onderhoudsbeurt volgens dealer specificatie
-Remmencontrole
- 3 Maanden Garantie op motor en transmissie.
Extra Pakket: €1199
-APK-keuring
- Onderhoudsbeurt volgens dealer specificaties
- 6 Maanden Garantie
-Poetsbeurt om uw auto showroomklaar te maken.
De kosten voor de garantie pakketten zijn niet in de verkoopprijs opgenomen.
Vraag aan de verkoper voor de volledige specificaties en welke afleverpakketten mogelijk zijn voor de aangeboden auto.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.