Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI PANORAMA|BOMVOl
€ 41.500,-
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-313-DS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-04-2023 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 4.599 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-313-DS Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Amra Cars |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | 5e garnizoensdok 7 |
Postcode | 3439 NE |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82406456 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.amracars.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,2 s
Topsnelheid: 250 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.358 kg
Laadvermogen: 592 kg
GVW: 1.950 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 720 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Bomvolle volkswagen golf 8 2.0 GTI
Voorzien van: Panorama|Stoelverwarming|ACC|Lane assist|Carplay|Front assist|Draadloos opladen|Stuurverwarming|Sfeerverlichting & vele meer!
= Bedrijfsinformatie =
U bent van harte welkom voor een overtuigende proefrit. Bel of mail altijd eerst voor een afspraak, zodat wij u kunnen verzekeren dat de auto voor u klaar staat.
Inruil, garantie en financiering mogelijk.
Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Financiering:
Amra cars is een samenwerking aangegaan met een financieel adviesbureau.
Hierdoor kunnen wij onze klanten nog beter van dienst zijn in de advisering van onze auto's in combinatie met gespreide betaling middels het Betaalplan.
De voordelen van het Betaalplan:
o Persoonlijk en deskundig advies op maat;
o Mogelijkheid tot boetevrij aflossen;
o Lage maandlasten;
o Looptijden van 12 tot en met 60 maanden;
o Wens van de klant staat centraal.
-Let op geld lenen kost geld.
Afdeling Verkoop:
+31682406456
Heeft u iets om in te ruilen stuur ons dan foto's via whatsapp (0682406456) of per mail.
Amra.cars@hotmail.com
www.Amracars.nl
Volg ons ook op Instagram voor het actuele aanbod : Amra.cars
Voorkom teleurstellingen door van tevoren even te bellen of de desbetreffende wagen nog beschikbaar is.
Bekijk onze andere advertenties voor het actuele aanbod van onze voorraad!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.