Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline NWE APK/NAP

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.444 km
Deuren 5
Kenteken 68-JHK-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline NWE APK/NAP


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 29-05-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 163.444 km
Deuren 5
Kenteken 68-JHK-3 Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MK OCCASIONS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Touwslagersweg 8
Postcode 3449 HX
Plaats Woerden
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 38969041 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mkoccasions.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (gelijk)
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Ledig gewicht: 1.190 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Energielabel: B

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Onderhoudshistorie aanwezig.

Voor meer informatie over de auto kunt u gerust bellen of mailen.

Inruil van uw huidige auto is bij ons mogelijk.


Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Meeneemprijs: Dit betreft een zo meeneemprijs zonder afleverwerkzaamheden of garantie.
U kunt de auto gerust komen bezichtigen en proefrijden.

I.v.m snel wisselende voorraad zijn wij niet altijd op locatie BEL eerst om teleurstelling te voorkomen aub.

MK occasions is een RDW-erkend autobedrijf.

Wij kunnen bij ons op locatie tenaamstellen, ook in de avonduren en op zondag.

Wij brengen geen aflever-of rijklaar kosten in rekening

WIJ ZIJN OOK S'AVONDS EN IN HET WEEKEND GEOPEND OP AFSPRAAK.


MK OCCASIONS

Graag tot ziens bij MK OCCASIONS te Woerden.

MK OCCASIONS

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie