Volkswagen Golf 1.4 Trendline KEURIGE AUTO5-DEURSAPK 2025

€ 6.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 17-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.341 km
Deuren 5
Kenteken 61-NHK-9 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Volkswagen Golf 1.4 Trendline KEURIGE AUTO5-DEURSAPK 2025


€ 6.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-08-2010
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 157.341 km
Deuren 5
Kenteken 61-NHK-9 Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 60 kW (82 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto de Jong
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Smidsdijk 12
Postcode 3945 LB
Plaats Cothen
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)343 - 552055 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
GSM 06212455727 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2008 - jun 2010
Modelcode: VI, 5K

Technische informatie
Koppel: 132 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,9 s
Topsnelheid: 172 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 431 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.117 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,1 l/100km (1 op 19,6)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Zeer nette VW Golf van bouwjaar december 2010. Gelukkig uitgerust met de ouderwets betrouwbare 1.4 motor met de distributiesnaar en niet met de kwetsbare ketting. Deze distributiesnaar is reeds vervangen bij kilometerstand 134805 in oktober 2017. Bovendien zijn recent de achterbanden vernieuwd, de remklauwen met remschijven en remblokken achter zijn ook recent vernieuwd. Deze 5-deurs Golf heeft DVD schermen in de hoofdsteunen om uw achter passagiers bezig te houden. Rijdt zeer fijn en soepel. Zeer net interieur. Keurige auto zonder gebreken, elk deskundig onderzoek toegestaan. Eventueel leverbaar met mooie 18" velgen (zie foto). Een heldere en eerlijke VW Golf zonder al teveel poespas en goed voor nog vele jaren degelijk vervoer voor EUR 6950,=. Inclusief servicebeurt en garantie EUR 7450,=.

= Bedrijfsinformatie =

Al onze prijzen zijn rijklaar-prijzen tenzij anders vermeld. Diverse onderhouds- en garantie pakketten beschikbaar. LET OP !! Smidsdijk 12, Cothen is mijn privéadres. Graag even een belletje voor de locatie van de auto van uw keuze! Informatie over de auto geven wij het liefst telefonisch, e-mails worden niet dagelijks gelezen. Dus, graag even bellen met 06-21245527 of 0343-552055. Met vriendelijke groet, Leen de Jong.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie