Volkswagen Golf 2.0 GTI Edition 35 / Aut / Navi / Cruise / Led / Dealer Onderhouden
€ 17.899,-
Bouwjaar | 08-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.306 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-309-XS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 172 kW (234 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-08-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 83.306 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | X-309-XS Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 172 kW (234 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autosgebruikt Mijdrecht |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 46 |
Postcode | 3641 RR |
Plaats | Mijdrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 41002238 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autosgebruikt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/45 R17
Acceleratie (0-100): 6,6 s
Topsnelheid: 246 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 421 x 179 x 150 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.320 kg
Laadvermogen: 590 kg
GVW: 1.910 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 710 kg)
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Milieu
CO2-uitstoot: 185 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Tijdloos design en betrouwbare techniek zijn kernwaarden van het merk Volkswagen. Deze positieve eigenschappen ziet u allemaal terug in deze GOLF. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF. De krachtige motor geeft deze Volkswagen uitstekende prestaties. Koude start? Niet met de verwarmbare voorstoelen! De sportstoelen zorgen voor een strak uiterlijk én een uitstekende zitsteun. Met de krachtige xenonverlichting heeft u optimaal zicht in het donker. Tot de uitrusting van deze Volkswagen behoren ook 18 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, extra getint glas, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, verstelbare lendensteunen en verwarmde ruitensproeiers.
De bediening van het audiosysteem en het navigatiesysteem gebeurt met knoppen op het stuur. Bij de luxe van deze auto hoort ook electronic climate control. Inparkeren en uitparkeren kost geen enkele moeite dankzij de parkeersensoren. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Volkswagen is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Deze auto is voorzien van dvd-systeem, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Volkswagen GOLF samen. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt bij drukverlies in een van de banden. Fijne optie, die hill hold control. U mag ook automatische hellingproef zeggen. Want dat is het. Geen millimeter achteruit rollen bij het wegrijden. Autorijden wordt steeds makkelijker en veiliger. In een noodsituatie telt elke meter. Het brake assist systeem van deze auto zorgt ervoor dat uw remweg korter wordt.
Nieuwsgierig geworden? Neem snel contact op om een afspraak te maken.Autosgebruikt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.