Volkswagen Golf 1.4 TSI 3x R-Line,Schuifdak, OrgNL, XenonLed
€ 7.750,-
Bouwjaar | 07-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 285.253 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-RRH-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-07-2011 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 285.253 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 08-RRH-9 Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 117 kW (159 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Rivierenwijk auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noordersluis 12 |
Postcode | 3526 KX |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 21871787 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.rivierenwijkautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Volkswagen Golf 1.4 TSI 3x R-Line,Schuifdak, OrgNL, XenonLed
- Kenteken: 08-RRH-9
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- Tellerstand: 285253 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2011
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: zwart
- Kleurnaam: Deep Black Pareleffect
- Bekleding: Leder
- Kleur interieur: zwart
- Interieurnaam: R- Line Sport interieur + alcantara
- Motorinhoud: 1390 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: CAV
- Vermogen: 118 kW / 161pk
- Ledig gewicht: 1246 kg
- Max. trekgewicht: 1400 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.3 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 164 - 179 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Pakket: Dynamic pakket
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Extra getint glas achter
- Sportonderstel
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Achterruitwisser
- Bi-xenon koplampen
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch schuif-/kanteldak
- Extra getint glas achter
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Koplampen adaptief
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 17"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeersensor voor en achter
- Ruitensproeiers/wisserbladen verwarmbaar
- Side-skirts
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Voor-en achterspoiler
Infotainment
- Audio-navigatie full map + hard disk
- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Autotelefoon voorbereiding
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Electronic climate control
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Microvezel bekleding
- Middenarmsteun voor
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Sportstoelen
- Sportstuur
- Stuurbekrachtiging
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Bestuurdersairbag
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Achteruitrijcamera
- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Isofix bevestiging voor kinderzitjes
In unieke staat verkerende Volkswagen Golf Vi 1.4 TSi afkomstig van tweede eigenaar. Geleverd in de prachtige kleur Deep Black pareleffect. Originele Nederlandse auto. De auto is van A tot Z bij de Volkswagen dealer in onderhoud geweest en is afkomstig van een liefhebber, dat straalt de auto ook daad werkelijk, zowel het ex
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.