Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE
€ 25.950,-
Bouwjaar | 23-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.045 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-920-RK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-02-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 49.045 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | T-920-RK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Frietema B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Stationsweg Oost 196 |
Postcode | 3931 EX |
Plaats | Woudenberg |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 31687699 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijffrietema.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4287 x 1789 x 1484 cm
Wielbasis: 263 cm
Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 34 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie
Basis afleverpakket:
o Nieuwe APK
o Tenaamstelling
o Wasbeurt exterieur
o Interieur stofzuigen
o Controle reservoirs en olie controleren
o Brandstoftank voor een kwart gevuld
Meerprijs van €299,-
Afleverpakket Standaard:
o Nieuwe APK
o Tenaamstelling
o Wasbeurt exterieur
o Onderhoudsbeurt volgens fabrieksopgave
o 6 maanden garantie
o Volle tank
Meerprijs van €895,-
Optioneel 6 maanden garantie extra (alleen te gebruiken met afleverpakket standaard) meerprijs €395,-
Wij doen er alles aan om onze advertenties zo correct en compleet mogelijk weer te geven. Echter druk en zetfouten zijn voorbehouden. Aan bovenstaande informatie kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom samen met ons de aanwezige opties en accessoires op de auto van uw keuze om teleurstelling te voorkomen.
Bent u geïnteresseerd in deze auto? Informeer naar beschikbaarheid of maak een afspraak.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.