Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE ,Virtual,Navi.App,Camera,cruise
€ 29.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.748 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-699-LN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 01-03-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 16.748 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-699-LN Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 150 kW (204 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Terveld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hessenweg 196 |
Postcode | 3791 PN |
Plaats | Achterveld |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 450045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfterveld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 71 km
Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18
Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Pakket (inbegrepen):
Basispakket
Controle van de auto
Kwart tank benzine
- Full Service Pakket (€ 799 meerprijs):
12 maanden Bovag garantie
Nieuwe APK,
Onderhoudsbeurt conform schema
Professioneel poetsen interieur/ exterieur,
Airco controle en afvullen van het systeem,
Volle tank brandstof,
Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Welkom op de occasion site van Vakgarage Terveld BV. Ons bedrijf is al geruime tijd actief op dealer niveau en wij zijn aangesloten bij Vakgarage en zijn lid van de BOVAG. Bij ons vindt u een occasion welke met grote zorg is uitgezocht en voldoet aan onze criteria. Staat uw occasion er niet tussen stuur ons een mail of neem contact met ons op en wij zoeken geheel vrijblijvend een passende auto voor u op. Wilt u de occasion liever een keer in de avond bekijken is dat geen enkel probleem maar neemt u dan van te voren even contact met ons op voor een afspraak.
Wij hebben passie voor vier topmerken: Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda. Hier hebben wij al jarenlange ervaring mee.
Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.
De prijs is op basis van meeneemprijs. Voor bovag verkopen hanteren wij een rijklaar prijs incl. 12 maanden garantie dit word bij de via bovag advertentie berekend.Voor andere portalen kunt u kiezen uit onze afleveringspakketten. Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Meer info? Bel: 0342-450045
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.