Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE ,Virtual,Navi.App,Camera,cruise

€ 29.950,- incl. BTW

Bouwjaar 01-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.748 km
Deuren 5
Kenteken Z-699-LN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE ,Virtual,Navi.App,Camera,cruise


€ 29.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 16.748 km
Deuren 5
Kenteken Z-699-LN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Terveld
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hessenweg 196
Postcode 3791 PN
Plaats Achterveld
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 450045 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfterveld.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2020 - 2024

Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Actieradius: 71 km

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 18

Prestaties
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 429 x 179 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg
Laadvermogen: 516 kg
GVW: 2.040 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)

Accu
Accu: 13 kWh
Accu laden: 3.7 kW

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 27 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,8 kWh/100km

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 120 - € 132 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard Pakket (inbegrepen):
Basispakket
Controle van de auto
Kwart tank benzine
- Full Service Pakket (€ 799 meerprijs):
12 maanden Bovag garantie
Nieuwe APK,
Onderhoudsbeurt conform schema
Professioneel poetsen interieur/ exterieur,
Airco controle en afvullen van het systeem,
Volle tank brandstof,
Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard Pakket"): BOVAG garantie (12 maanden); Nieuwe APK

Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden

Welkom op de occasion site van Vakgarage Terveld BV. Ons bedrijf is al geruime tijd actief op dealer niveau en wij zijn aangesloten bij Vakgarage en zijn lid van de BOVAG. Bij ons vindt u een occasion welke met grote zorg is uitgezocht en voldoet aan onze criteria. Staat uw occasion er niet tussen stuur ons een mail of neem contact met ons op en wij zoeken geheel vrijblijvend een passende auto voor u op. Wilt u de occasion liever een keer in de avond bekijken is dat geen enkel probleem maar neemt u dan van te voren even contact met ons op voor een afspraak.

Wij hebben passie voor vier topmerken: Volkswagen, Audi, SEAT en Skoda. Hier hebben wij al jarenlange ervaring mee.

Prijswijzigingen en drukfouten voorbehouden.
De prijs is op basis van meeneemprijs. Voor bovag verkopen hanteren wij een rijklaar prijs incl. 12 maanden garantie dit word bij de via bovag advertentie berekend.Voor andere portalen kunt u kiezen uit onze afleveringspakketten. Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Meer info? Bel: 0342-450045

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie