Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style | Massage | Adaptive Cruise | Camera | Keyless | Sfeerverlichting

€ 25.840,- incl. BTW

Bouwjaar 30-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 104.915 km
Deuren 5
Kenteken Z-121-HV Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid Style | Massage | Adaptive Cruise | Camera | Keyless | Sfeerverlichting


€ 25.840,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 30-12-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 104.915 km
Deuren 5
Kenteken Z-121-HV Verzekeren
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 150 kW (204 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoUnit
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Heldinnenlaan 207
Postcode 3543 MB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0781515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autounit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2020 - dec 2022

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 150 kW (204 PK)
Vermogen elektromotor(en): 55 kW (75 PK)
Vermogen brandstofmotor: 150 kW (204 PK)
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 40 liter
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 7,4 s
Topsnelheid: 220 km/u
Ledig gewicht: 1.490 kg
Wielbasis: 262 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 0,9 l/100km (1 op 111,1)
Energielabel: A

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Nu eenmalige actieprijs van €27840,- voor €25840,- gedurende onze actieperiode!

Deze VW Golf 8 VIII 1.4 eHybrid ( GTE ) van bouwjaar 2020 heeft 104.000km gereden en verkeert in nette staat. De auto is uitgerust met Virtual Cockpit, Sfeerverlichting, DAB Radio, een Vol Automatisch Airconditioning Systeem, een origineel Volkswagen Grootbeeld Audio Navigatie Systeem, Adaptieve Cruise Control, Ergo Active Bestuurdersstoel met Massage en Memory, Camera, Keyless Entry en Go en nog veel meer.

Let op! De afgebeelde set Nieuwe Lichtmetalen velgen met Nieuwe Banden is leverbaar tegen een meerprijs van €1999,-

Kijkt u voor een uitgebreid foto overzicht met meer dan 40 foto's op onze eigen website: www.autounit.nl

= Bedrijfsinformatie =

Al meer dan 12 jaar behoort AutoUnit tot de top online auto remarketeers van Nederland. Met een constant wisselende voorraad van 250 streng geselecteerde occasions zijn wij in staat om op professionele wijze te voorzien in uw nieuwe auto.
Al onze occasions worden streng gecontroleerd op km standen, schadeverleden en onderhoud. Op al onze betrouwbare occasions bieden wij de laagste prijsgarantie om ervoor te zorgen dat u een leuke en mooie auto aanschaft voor een eerlijke prijs.

Sinds de oprichting kunnen wij met trots zeggen dat uit onafhankelijke BOVAG onderzoeken is gebleken dat wij tot de top autobedrijven van Nederland behoren. Klanten becijferen onze onderneming gemiddeld met een 8.8/10!

Ervaar het zelf! Kom eens vrijblijvend kijken naar onze mooie voorraad auto's. 24 uur per dag online en 6 dagen per week offline in Utrecht.

Het voltallige AutoUnit team heet u van harte Welkom!

Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is AutoUnit niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie