Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | Pano | IQ Light | Trekhaak | Garantie 11-2026
€ 34.950,- incl. BTW
Bouwjaar | 01-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE | Pano | IQ Light | Trekhaak | Garantie 11-2026
€ 34.950,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.210 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.395 cc |
Vermogen | 180 kW (245 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Gebroeders Goudzwaard |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Groot Overeem 5b |
Postcode | 3927 GH |
Plaats | Renswoude |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 25100687 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.gebroedersgoudzwaard.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u
Ledig gewicht: 1.527 kg
Wielbasis: 262 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,1 l/100km (1 op 90,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Gave Duitsers blijven binnenkomen!
Zo ook dit prachtige exemplaar, een 11-2021 Volkswagen Golf 8 GTE in de geweldige kleur Mondsteingrijs. We kochten 'm rechtstreeks bij de Volkswagen dealer in Duitsland. Daar werd die bereden door 1 van de medewerkers van Volkswagen zelf, dit verklaard de lange optielijst!
Bij het configuren van deze gave Golf is niet bespaart.. Súper compleet uitgevoerd! Kijk alleen al die kleur, deze staat zo goed! Denk aan unieke opties zoals een panoramadak, IQ Light (matrix koplampen en dynamische knipperlichten voor & achter), een zwenkbare trekhaak en een head-up display.
Verder is die voorzien van een achteruitrijcamera, adaptieve cruise control, lane assist, een verwarmd stuurwiel, Apple Carplay, elektrisch inklapbare spiegels, enz...!
Afkomstig van de eerste eigenaar, natuurlijk volledig dealer onderhouden en werkelijk nog in smetteloze staat!
Het volgende onderhoud is uitgevoerd:
23-11-2021| 00.005km | Aflevering inspectie
07-10-2022| 14.162km | Inspectie + olieservice
03-02-2023| 24.869km | Inspectie + olieservice
17-01-2024| 35.603km | Olieservice + remvloeistof + interieurluchtfilter
Wij hebben 19 inch black performance velgen gemonteerd, deze maken de Golf GTE hélemaal af en zijn tegen scherpe meerprijs leverbaar.
= Bedrijfsinformatie =
Bekijk een uitgebreide fotoreportage op onze website.
Hebben wij uw interesse gewekt? Hartelijk welkom in Renswoude!
Alvast sfeer proeven? Neem eens een kijkje op Instagram/Facebook @gebroedersgoudzwaard !
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.