Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245 Pk Pano Navi HUD Camera

n.o.t.k.

Bouwjaar 03-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.840 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Volkswagen Golf 1.4 eHybrid GTE 245 Pk Pano Navi HUD Camera


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 03-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 36.840 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 180 kW (245 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autospot
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Zonnebaan 20A
Postcode 3542 EE
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website deautospot.nl/
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cd wisselaar
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • deelbare achterbank (ongelijk)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 40 liter
Acceleratie (0-100): 6,7 s
Topsnelheid: 225 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4287 x 1789 x 1484 cm
Wielbasis: 2.630 cm
Inhoud laadruimte: 280/516 l

Gewichten
Ledig gewicht: 1.524 kg

Interieur
Interieur: darkGray, Alcantara

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,7 l/100km (1 op 58,8)
CO2-uitstoot: 38 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 108 - € 123 per kwartaal

Nieuw Model Volkswagen Golf 8 1.4 Tsi eHybrid GTE 245 Pk 11-2020 met slechts 36 Dkm Delfin Grijs Metallic Dealer Onderhouden Opties: Panoramadak R-Line Int/Ext Pakket IQ Light Led Matrix Koplampen Navigatie Discover Pro HUD Head Up Led Verlichting Voor Grill Spiegels Elektrisch Verstelbaar DCC Sportonderstel Instelbaar Achteruitrijcamera Parkassist Parkpilot Automatisch Inparkeren Stoelverwarming Lane Assist ACC Adaptieve Cruise Control Front Assist Dynamische V+A Lampen (zandlopers) IQ Light Schakel Flippers Elektrische Ramen Sfeer Verlichting Key Card Int Kuipstoelen Stof/Alcantara Airco 3 Zone Digitale Cockpit Interieurbeveiliging Verkeersborden Herkenning Webradio DAB Radio Apple Carplay Draadloos Stuurverwarming Led Mistlampen Led Achterlichten Bluetooth Telefoon Draadloos Opladen 18 Inch Bakersflield Velgen

Auto verkeert in top staat, Volledig dealer onderhouden, Originele km-stand, Geen schade verleden, Afkomstig van 1e eigenaar, Ingekocht bij Volkswagen AG, Alle keuringen toegestaan, Laatste beurt gehad bij 31386 km op 20-09-2022 bij VW. Prijs is inclusief BTW

= Bedrijfsinformatie =

Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen de auto's in tegen een betaalbare prijs. Hierdoor kunnen wij onze auto's tegen een zeer scherpe prijs leveren. Wij berekenen daarnaast geen aflever- en overschrijvingskosten.

Tenaamstelling is mogelijk van maandag t/m zondag ter plaatse op onze locatie, te Utrecht . Onze auto's kunnen geleverd worden met 6, 12 of 24 maanden garantie.

Onze auto's worden bij binnenkomst volledig nagelopen en gepoetst. Indien nodig voorzien wij onze auto's van een nieuwe APK.
Voor meer informatie, vragen of het maken van een afspraak kunt u ons gerust bellen of mailen. Wij staan u graag te woord.

Hoewel de informatie op deze website permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze website te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten. Aan de inhoud van deze website kunnen derhalve op geen enkele wijze rechten worden ontleend. Wij adviseren de opties en specificaties zelf te controleren. Bij twijfel kan u ons altijd vrijblijvend contacteren.

Wij raden u aan om ons

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie