vorige 235 van 2.574 volgende

Volkswagen Golf 1.4-16V Trendline 5 DEURS APK NAP LAGE KILOMETERSTAND

n.o.t.k.

afbeelding vergroten
Bouwjaar 27-05-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.175 km
Deuren 5
Kenteken 64-FP-KR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Volkswagen Golf 1.4-16V Trendline 5 DEURS APK NAP LAGE KILOMETERSTAND


n.o.t.k.

Algemeen

Bouwjaar 27-05-2000
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 135.175 km
Deuren 5
Kenteken 64-FP-KR Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.390 cc
Vermogen 55 kW (75 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Adak Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres akkerweg 6a
Postcode 3862 PP
Plaats Nijkerk
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36287423 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.adakautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • getint glas
  • metallic lak
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 175/80 R14
Acceleratie (0-100): 13,5 s
Topsnelheid: 171 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 415 x 174 x 144 cm
Wielbasis: 251 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.080 kg
Laadvermogen: 600 kg
GVW: 1.680 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 550 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: Euro 2

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8,6 l/100km (1 op 11,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Mooie VW Golf 4 1.4 16V uit 2000!

Zeer lage kilometerstand

NAP RAPPORT AANWEZIG!

Auto rijdt en schakelt goed!

2 sleutels & onderhoudsboekjes aanwezig!

NAP rapport aanwezig.

De auto is voorzien van: , ABS, ESP, airbags, stuurbekrachtiging, elektrische ramen,
Elektrische spiegels, ,centrale deurvergrendeling

bel voordat u langskomt om teleurstelling te voorkomen.

= Bedrijfsinformatie =

Buiten openingstijden kunt u ons ook bellen voor een afspraak, ook kunt u buiten openingstijden langs komen op afspraak!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie