Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline 5 DRS CRUISE/AIRCO-ECC/XENON/PDC V+A/BLUETOOTH/6 BAK/LMW 18 INCH/STOEL VERW/USB

€ 13.645,-

Bouwjaar 17-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.429 km
Deuren 5
Kenteken X-059-VJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Volkswagen Golf 1.4 TSI ACT Highline 5 DRS CRUISE/AIRCO-ECC/XENON/PDC V+A/BLUETOOTH/6 BAK/LMW 18 INCH/STOEL VERW/USB


€ 13.645,-

Algemeen

Bouwjaar 17-09-2013
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 131.429 km
Deuren 5
Kenteken X-059-VJ Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.395 cc
Vermogen 103 kW (140 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Booij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Utrechtseweg 22
Postcode 3927 AV
Plaats Renswoude
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36223563 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfbooij.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • telefoon
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 212 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 145 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.196 kg
Laadvermogen: 584 kg
GVW: 1.780 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 112 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

IN NETTE STAAT Volkswagen GOLF 1.4 TSI ACT Highline CRUISE/AIRCO-ECC/XENON/PDC V+A/BLUETOOTH/6 BAK/LMW 18 INCH/STOEL VERW/USB/APK 31-07-2024/BJ 17-09-2013/ONDERHOUDS BOEKJES EN RESERVE SLETEL AANWEZIG
De Volkswagen GOLF 1.4 TSI ACT Highline combineert comfort met een uitstekende wegligging en dynamische rijkwaliteiten. Een belangrijke eigenschap van iedere Volkswagen is zijn duurzaamheid. Dat ziet u ook aan deze GOLF 1.4 TSI ACT Highline. De aandrijving van deze Volkswagen wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. 's Winters komen de verwarmbare voorstoelen heerlijk van pas. Goeie looks? Jazeker! Maar de sportstoelen zorgen ook voor een goed gesteunde en comfortabele zit. De gasontladingslampen van de xenonverlichting zorgen voor een krachtige en heldere lichtbundel. In deze Volkswagen profiteert u onder andere ook van: 18 inch lichtmetalen velgen, sportinterieur, elektrische handrem, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.

Spraakbediening verhoogt de veiligheid en het gebruiksgemak. De auto luistert naar uw instructies en volgt ze op. Ook is de auto voorzien van automatische airconditioning. U kunt bij het inparkeren natuurlijk niet aan alle kanten ogen hebben. Daarom is deze Volkswagen GOLF 1.4 TSI ACT Highline voorzien van parkeersensoren! De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Ook fijn als u op de voorgeschreven snelheid wilt blijven: de cruise control. Extra opties op deze auto zijn: multifunctioneel lederen stuur, buitentemperatuurmeter, automatisch dimmende binnenspiegel, isofix-aansluiting, usb-aansluiting en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Een belangrijk veiligheidssysteem in deze auto is de vermoeidheidsherkenning, die u een duidelijk signaal geeft wanneer u achter het stuur in slaap dreigt te vallen. De hellingproef is verleden tijd. De hill hold control zorgt voor volmaakte stilstand op i

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie