Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline

€ 6.800,-

Bouwjaar 09-10-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.293 km
Deuren 5
Kenteken HD-581-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.0 TSI Comfortline


€ 6.800,-

Algemeen

Bouwjaar 09-10-2015
Categorie Stationcar
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 214.293 km
Deuren 5
Kenteken HD-581-F Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 85 kW (116 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Eendrachtlaan
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Eendrachtlaan 228
Postcode 3526 LB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 24913881 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garageeendrachtlaan.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 10,1 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.180 kg
Laadvermogen: 610 kg
GVW: 1.790 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 640 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 99 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,7 l/100km (1 op 27,0)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal

Deze Volkswagen Golf Variant komt uit 2015, werd geleverd van 25-05-2015 tot 31-03-2017 en kostte toen € 27.749,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2015 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc. De personenauto heeft een topsnelheid van 204 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 10,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,3 liter per 100 km en hij weegt 1180 kg. De APK is geldig tot 09-10-2024 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom voor een uitgebreide proefrit. Bel of mail altijd eerst voor een afspraak, zodat wij u kunnen verzekeren dat de auto voor u klaar staat.

Inruil, garantie en financiering mogelijk.

Afdeling Verkoop:
+31612123439

Financiering:

Financiering is mogelijk, dit doen wij in samenwerking met professionals die u kunnen adviseren bij het maken van de juist keuze. Vraag naar de voorwaarden.

De voordelen van het Betaalplan:
o Persoonlijk en deskundig advies op maat;
o Mogelijkheid tot boetevrij aflossen;
o Lage maandlasten;
o Looptijden van 12 tot en met 60 maanden;
o Wens van de klant staat centraal.

-Let op geld lenen kost geld.

Inruil:
Het is altijd mogelijk om uit auto in te ruilen.
U kunt ten alle tijden foto's en informatie appen (+31612123439) of mailen (info@garageeendracht.nl)

Volg ons ook op Instagram voor het actuele aanbod : eendrachtoccasions

Voorkom teleurstellingen door van tevoren even te bellen of de desbetreffende voertuig nog beschikbaar is.

Bekijk onze andere advertenties voor het actuele aanbod van onze voorraad!

Garage Eendrachtlaan
Eendrachtlaan 228
3526LB Utrecht
030 - 200 41 57
06 - 24 91 38 81
info@garageeendracht.nl

Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie