Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline

€ 11.995,-

Bouwjaar 23-03-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.601 km
Deuren 5
Kenteken L-255-VF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline


€ 11.995,-

Algemeen

Bouwjaar 23-03-2017
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 105.601 km
Deuren 5
Kenteken L-255-VF Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 63 kW (86 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Inzoeven Occasions
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Manitobadreef 6C
Postcode 3565 CH
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 34789380 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.inzoeven.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,6 s
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 457 x 180 x 158 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.127 kg
Laadvermogen: 623 kg
GVW: 1.750 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 610 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 111 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Hierbij te koop aangeboden een Volkswagen Golf met een sterke en zuinige 1.0 TSI motor. Voorzien van elektrische pakket/ led pakket/ geïntegreerde radio/ navigatie, en nog veel meer, zie optielijst.

Deze Volkswagen Golf Variant komt uit 2017, werd geleverd van 01-03-2017 tot 31-10-2017 en kostte toen € 22,674.-. Deze geïmporteerde personenauto staat sinds 2021 op kenteken, is voorzien van een benzine motor, heeft een maximum vermogen van 63 kW (86 PK) en een cilinderinhoud van 999 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 180 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12.6 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4.90 liter per 100 km en hij weegt 1185 kg. De wegenbelasting bedraagt € 139.- per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

Voertuig tenaamstelling is tegenwoordig ook op locatie mogelijk! Daardoor is het ook mogelijk om ook 's weekends ( ook op zondag ) Bel voor een afspraak!

Let op! bovengenoemde prijs is een meeneemprijs, Wilt u de auto afgeleverd hebben dan bieden wij de volgende pakketten aan:

Pakket Brons: Olie servicebeurt incl. filter, Schoonmaken, Autocheck op 15 punten, Garantie 3 maanden ,Kosteloos tenaamstelling
€595,-
Pakket Zilver: Grote Beurt, Professionele Poetsbeurt , Nieuwe APK, Autocheck op 30 punten, Garantie 6 maanden, Kosteloos tenaamstelling
€895,-
Pakket Goud: Grote Beurt, Professionele poetsbeurt, Polijst beurt, interieur reiniging, Ozonbehandeling, Autocheck 30. punten , Nieuwe APK, Garantie 12 maanden Kosteloos tenaamstelling Unieke Inzoeven sleutelhanger
€1195,-

Heeft u vragen of interesse bel dan bovenstaand nummer. Wilt u langskomen ? bel dan altijd even van te voren op om verrassingen te voorkomen.

Auto's worden enkel gereserveerd op aanbetaling.

www.inzoeven.nl
info@inzoeven.nl
Tel:06-34789380
Tel:06-46913500

Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie