Volkswagen Golf 1.5 TSI 150pk DSG R-Line FULL PANO ACC VIRTUAL DCC
n.o.t.k.
Bouwjaar | 26-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-09-2017 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 29.349 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.498 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autospot |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zonnebaan 20A |
Postcode | 3542 EE |
Plaats | Utrecht |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 7608800 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | deautospot.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 216 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4258 x 1799 x 1452 cm
Wielbasis: 2.620 cm
Inhoud laadruimte: 380/1.270 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 650 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: black, Alcantara
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: Autotrust garantie
Sublieme en zeer rijk uitgeruste Volkswagen Golf 7 1.5 TSI DSG/Automaat in de meest luxe R-Line uitvoering van bouwjaar 09/2017. Rechtstreeks afkomstig van de eerste eigenaar. Deze golf is extra bijzonder vanwege de Volle Opties.
Voertuig beschikt dankzij de rijke R-Line uitvoering vrijwel over alle opties waaronder: 09/2017 29Dkm Deep Zwart Perleffekt Metallic Highline Interieur Exterieur, Achteruitrij Camera, Dynamische koplampen en achterlichten, Stoelmassage, Alcantara Bekleding, DCC Dynamic Chassis Control, Keyless GO, Apple Carplay, ACC Adaptive Cruise Control, Front Assist, Lane Assist, Uitparkeerhulp, Volledig digitale cockpit, Virtual Cockpit, Grote Scherm Navigatie, Achteruitrij Camera Panoramadak, Sport uitlaat, Dodenhoek Detectie ( Blind Spot ) , Standkachel, Stuurverwarming, VOL LED verlichting, Parkeersensoren voor en achter, parkeerhulp, ABS, Climate Control/Airco, Multifunctioneel stuurwiel, spraakbediening, bluetooth, elektrische ramen voor + achter, 17 inch lichtmetalen VW Dijon velgen, stoelverwarming en nog veel meer!
Volledig dealer onderhouden, Originele km-stand, Geen schade verleden, Ingekocht bij Volkswagen AG, Afkomstig van 1e eigenaar, Alle keuringen toegestaan, Fabrieksgarantie tot 100.000 km, Laatste beurt gehad bij 28.638 km bij Volkswagen AG
Uiteraard zijn alle boekjes en sleutels aanwezig bij deze meest luxe en complete auto. Dankzij de zorgvuldige omgang van de voorgaande eigenaar en het periodieke en adequate onderhoud kan gesproken worden van een uitmuntend voertuig. De 1.5 TSI uitvoering zorgt voor een fijne en krachtige rijervaring met maar liefst 150 PK
Wat maakt deze auto zeer bijzonder?
Van de eerste eigenaar
Dealer onderhouden
6 maanden garantie
Bijzonder veel opties
Meest luxe uitvoering
APK geldig augustus 2023
Nette en auto zowel van binnen als buiten
Zeer scherpe internet en meeneemprijs
12, 24 maanden garantie optioneel
zien is kopen en 100% acceptatie garantie
Internet meeneemprijs €24950.-
Prijs op basis van inruil/garantie €25950.-
= Bedrijfsinformatie =
Bij ons staat kwaliteit hoog in het vaandel. Wij kopen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.