Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | Origineel NL | Xenon | Camera |

€ 19.950,-

Bouwjaar 08-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.849 km
Deuren 5
Kenteken HV-060-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI Performance | Origineel NL | Xenon | Camera |


€ 19.950,-

Algemeen

Bouwjaar 08-01-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 172.849 km
Deuren 5
Kenteken HV-060-L Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 169 kW (230 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lex Autoservice
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Beusichemseweg 44
Postcode 3997 MJ
Plaats 't Goy
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2920855 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/40 R18
Acceleratie (0-100): 6,4 s
Topsnelheid: 248 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 456 x 180 x 148 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.324 kg
Laadvermogen: 556 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 710 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,4 l/100km (1 op 18,5)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Lex Basis Pakket (inbegrepen): -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstellingskosten en leges -Uitdraai Nationale Autopas (NAP) -Poetsbehandeling -Controle vloeistoffen en bandenspanning -Min. 10L brandstof
- Lex Comfort Pakket (€ 795 meerprijs): -6 Maanden Garantie -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstelling en leges -Uitdraai nationale autopas (NAP) -Poetsbehandeling -1/2 Tank brandstof -Onderhoud volgens schema
- Lex Premium Pakket (€ 995 meerprijs): -12 Maanden Garantie -Nieuwe APK keuring -Incl. tenaamstelling en leges -Uitdraai nationale autopas (NAP) -Poetsbehandeling -Volle Tank brandstof -Onderhoud volgens schema
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Lex Basis Pakket"): BOVAG garantie

Origineel NL geleverde GTI, in keurige originele staat.

*Aanwezig:

-2 Sleutels
-Onderhoudsboekje
-Instructieboekjes
-Boordmap Volkswagen
-Mattenset Velours
-NAP Rapport

*Onderhoud:

-Volledig volgens schema onderhouden

= Bedrijfsinformatie =

Welkom bij Lex Autoservice,

Lex Autoservice is opgericht in 1999 door Alex Kuiper. Hij studeerde op dat moment als 18-jarige aan de IVA in Driebergen. De eerste jaren werkte hij alleen en richtte hij zich voornamelijk op onderhoud en reparatie.

In 2005 nam Alex zijn eerste personeelslid aan en kon hij zich meer richten op de verkoop van nieuwe en gebruikte auto's. Sindsdien groeide het bedrijf gestaag door. Inmiddels telt Lex Autoservice drie medewerkers en zijn de nodige verbouwingen, uitbreidingen en bestratingen de revue gepasseerd.

WWW.LEXAUTOSERVICE.NL

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie