Volkswagen Golf 1.2 TSI Comfortline PDC | Stoelverw. | Airco | LM-17 Vestiging - egein
€ 9.940,-
Bouwjaar | 24-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.173 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-502-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 24-06-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 137.173 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TS-502-T Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.197 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Knoop Autogroep |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Parkerbaan 3 |
Postcode | 3439 MC |
Plaats | Nieuwegein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 3073538 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.knoopautogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2012 - 2017
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Maten
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.135 kg
Laadvermogen: 595 kg
GVW: 1.730 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 610 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Fijnstofuitstoot: 0,3 mg/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis (inbegrepen): Inclusief; tenaamstellingskosten, voldoende brandstof, een geldige APK keuring, schoon van binnen & buiten en een RDW-vrijwaring.
- Pakket B (€ 695 meerprijs): 6 maanden huisgarantie en afleverbeurt volgens fabrieksschema en nieuwe APK keuring indien minder dan 6 maanden geldig en poetsbeurt.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basis"): Nieuwe APK
Deze auto staat bij Autobedrijf Vrielo & van Rooijen in Nieuwegein - Tel verkoop: 030 - 63 40 540
Mailadres verkoop: verkoop@knoopautogroep.nl - Website: www.vrielo.nl
Al onze kwaliteits-occasions zijn met de wettelijk juiste prijzen getoond inclusief alle onvermijdelijke kosten.
Bij ons bedrijf is dit inclusief; tenaamstellingskosten, voldoende brandstof, een geldige APK keuring, schoon van binnen & buiten en een RDW-vrijwaring. Daarnaast kunt u nog kiezen voor extra zekerheid.
Om onze occasions naar uw wens af te leveren, bieden wij afleverpakketten vanaf €295,- tot €995,-.
Uiteraard kunt u bij ons ook terecht voor een passende financiering van uw auto. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden.
VESTIGINGEN VAN DE KNOOP AUTOGROEP ZIJN: Autobedrijf Hofplein - Vianen // Vrielo & Van Rooijen - Nieuwegein // Autobedrijf Remco Linnebank - Houten // B.C.S Den Dolder // Van der Sluijs Auto's - Zeist // Van der Sluijs Auto's - Driebergen
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.