Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline | LM Velgen 15 | Cruise Control | Airco | Radio/Cd/Mp3 | Trekhaak |
€ 10.440,-
Bouwjaar | 15-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.781 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TDJ-58 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Volkswagen Golf Variant 1.2 TSI Comfortline | LM Velgen 15 | Cruise Control | Airco | Radio/Cd/Mp3 | Trekhaak |
€ 10.440,-
Algemeen
Bouwjaar | 15-01-2014 |
Categorie | Stationcar |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.781 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 7-TDJ-58 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.198 cc |
Vermogen | 77 kW (105 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Vakgarage Verbree IJsselstein |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Panoven 70 |
Postcode | 3401 RB |
Plaats | Ijsselstein |
Provincie | Utrecht |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)30 - 6868277 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vakgarageverbree-ijsselstein.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: apr 2013 - mei 2015
Modelcode: VII, 5G
Technische informatie
Koppel: 175 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,7 s
Topsnelheid: 193 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 466 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.197 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.830 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 640 kg)
Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen) (zonder meerprijs): - Minimaal 9 maanden APK keuring - Aflevercheck van alle vloeistoffen, bandenspanning en verlichting - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)
- Basispakket (€ 595): - 3 maanden garantie op motor en transmissie - Minimaal 12 maanden APK keuring - Kleine onderhoudsbeurt - 12 maanden Vakgarage pechhulp - Minimaal een kwart tankinhoud brandstof - RDW tenaamstelling en vrijwaring inruilauto (indien van toepassing)
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
Hartelijk dank voor uw interesse in deze kwaliteitsoccasion, erg leuk dat u deze auto bij ons heeft gevonden! Heeft u vragen over deze auto of de beschikbaarheid? Neem gerust contact op met onze verkopers: Tobias, Mark of Ton. Zij zijn te bereiken op 030-6868277 of via whats-app op het nummer 030-6868276. Deze auto bevindt zich op één van onze twee locaties, wij informeren u vooraf graag waar u deze auto kan bekijken.
Het kopen van deze auto is een grote uitgave, wij begrijpen dat u zekerheid wilt voor een goede prijs. De getoonde verkoopprijs is inclusief minimaal 9 maanden APK keuring, aflevercheck van alle vloeistoffen + bandenspanning en verlichting, minimaal een kwart tankinhoud brandstof, de RDW tenaamstelling en de (indien van toepassing) vrijwaring van uw inruilauto. Kijk voor ons optionele afleverpakket naar de betreffende foto in de fotogalerij.
Waarom kiezen voor deze kwaliteitsoccasion:
- Het is een origineel Nederlandse auto.
- Deze auto hebben wij van de vorige eigenaar ingeruild.
- De kilometerstand wordt 100% gegarandeerd door de NAP pas die wij bij de auto leveren.
- Dit exemplaar is als Variant 1.2 TSI Comfortline uitvoering compleet uitgerust, zie de specificatielijst voor alle opties. Heeft u vragen over de uitrusting van deze auto? Neem gerust contact met ons op.
- De volledige autodocumentatie is aanwezig inclusief de handleiding, het onderhoudsboekje en twee autosleutels.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.