Volkswagen Golf 1.1 smalle bumpers kleine achterlichten

€ 3.949,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-05-1978
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 1.835 km
Deuren 3
Kenteken TZ-869-B Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.097 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.1 smalle bumpers kleine achterlichten


€ 3.949,-

Algemeen

Bouwjaar 02-05-1978
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 1.835 km
Deuren 3
Kenteken TZ-869-B Verzekeren
Kleur Beige Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.097 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam Handelsonderneming Jan Smeeing
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Birkstraat 30
Postcode 3768 HH
Plaats Soest
Provincie Utrecht
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 25275476 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.jansmeeing.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (3-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Ledig gewicht: 740 kg
GVW: 740 kg

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Emissieklasse: Euro 0

Staat
Aantal sleutels: 1

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Volkswagen Golf 1 met kleine achterlichten en smalle bumpers
De auto is volledig wegenbelasting vrij

Rijdt en schakelt goed
Bodemplaat is hard
TüV en GOCA goedgekeurde schroefset
Kleine achterlichten
Tietenteller
Smalle bumpers

De auto heeft de afgelopen jaren groot onderhoud gehad, waarbij de carburateur gereviseerd is, de distributieriem en waterpomp zijn vervangen, olie en luchtfilter zijn vervangen en er is verse olie en koelvloeistof in gegaan.
Daarnaast zijn de wiellagers vervangen.
Het voorfront en zijschermen zijn vervangen


De auto heeft APK tot 1-7-2024




Bij Handelsonderneming Jan Smeeing in Soest heeft u altijd keus uit +/- 35 occasions, oldtimers en decoratieve klassiekers tot EUR. 7000,-
Omdat wij veelal bij vaste leveranciers inkopen, kunnen wij u altijd kwalitatief goede occasions leveren voor een scherpe prijs. Inruilen is mogelijk! Wij rekenen GEEN afleverkosten.
Voor een bezichtiging kunt u het beste bellen op 0625275476. Op email word niet altijd gereageerd
www.jansmeeing.nl

= Bedrijfsinformatie =

Bij Handelsonderneming Jan Smeeing in Soest heeft u altijd keus uit +/- 25 occasions, youngtimers, oldtimers en decoratieve klassiekers tot EUR. 7000,-
Omdat wij veelal bij vaste leveranciers inkopen, kunnen wij u altijd kwalitatief goede occasions leveren voor een scherpe prijs.
Inruilen is mogelijk!
Wij rekenen GEEN afleverkosten.
Voor een bezichtiging kunt u het beste bellen op 0625275476.
Op email wordt niet altijd gereageerd

Zelf geen mogelijkheid om uw oldtimer naar zijn nieuwe adres te transporteren? Wij doen het graag voor u. Vraag naar de mogelijkheden.

www.jansmeeing.nl

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie