Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Comfortline | Panoramadak | Adaptive Cruise | Carplay | Camera

€ 17.840,- incl. BTW

Bouwjaar 26-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 93.901 km
Deuren 5
Kenteken Z-239-BN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf Variant 1.5 TSI Comfortline | Panoramadak | Adaptive Cruise | Carplay | Camera


€ 17.840,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 93.901 km
Deuren 5
Kenteken Z-239-BN Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam AutoUnit
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Heldinnenlaan 207
Postcode 3543 MB
Plaats Utrecht
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)85 - 0781515 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autounit.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2018 - dec 2020
Modelcode: VII, 5G

Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,5 s
Topsnelheid: 211 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 467 x 180 x 150 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.270 kg
Laadvermogen: 630 kg
GVW: 1.900 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 680 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 138 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,5 l/100km (1 op 18,2)

Staat
Aantal sleutels: 1 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

Nu eenmalige actieprijs van €18840,- voor €17840,- gedurende onze actieperiode!

Deze Origineel Nederlandse VW Golf 7.5 VII Variant 1.5 TSI Comfortline van bouwjaar 2019 heeft 93.000km gereden en verkeert in nette staat. De auto is uitgerust met een origineel Volkswagen Grootbeeld Audio Navigatie Systeem, Apple Carplay en Android Auto, Groot Glazen Panoramadak, AchteruitrijCamera, DAB+, Adaptieve Cruise Control en nog veel meer.

De Kilometerstand word gegarandeerd middels een Nationale AutoPas. Kijkt u voor een uitgebreid foto overzicht met meer dan 30 foto's op onze eigen website: www.autounit.nl

= Bedrijfsinformatie =

Al meer dan 12 jaar behoort AutoUnit tot de top online auto remarketeers van Nederland. Met een constant wisselende voorraad van 250 streng geselecteerde occasions zijn wij in staat om op professionele wijze te voorzien in uw nieuwe auto.
Al onze occasions worden streng gecontroleerd op km standen, schadeverleden en onderhoud. Op al onze betrouwbare occasions bieden wij de laagste prijsgarantie om ervoor te zorgen dat u een leuke en mooie auto aanschaft voor een eerlijke prijs.

Sinds de oprichting kunnen wij met trots zeggen dat uit onafhankelijke BOVAG onderzoeken is gebleken dat wij tot de top autobedrijven van Nederland behoren. Klanten becijferen onze onderneming gemiddeld met een 8.8/10!

Ervaar het zelf! Kom eens vrijblijvend kijken naar onze mooie voorraad auto's. 24 uur per dag online en 6 dagen per week offline in Utrecht.

Het voltallige AutoUnit team heet u van harte Welkom!

Disclaimer:
Hoewel alle gegevens met de grootst mogelijke zorgvuldigheid zijn samengesteld is AutoUnit niet aansprakelijk voor enige directe of indirecte schade die zou kunnen ontstaan door het gebruik van deze aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van druk-, zet-, prijs-, en programmeerfouten. Alle afbeeldingen zoals deze getoond worden zijn auteursrechtelijk beschermd en mogen niet worden gebruikt door derden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie