vorige 247 van 2.576 volgende

Volkswagen Golf 1.0 eTSI DSG Life Navigatie | Parkeersensoren voor en achter | Cruise Control

€ 24.950,- incl. BTW

Bouwjaar 31-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.840 km
Deuren 5
Kenteken L-959-XL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Volkswagen Golf 1.0 eTSI DSG Life Navigatie | Parkeersensoren voor en achter | Cruise Control


€ 24.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 31-08-2021
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 43.840 km
Deuren 5
Kenteken L-959-XL Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 999 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam De Rooij
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres C. de Haasweg 12
Postcode 3721 TK
Plaats Bilthoven
Provincie Utrecht
Land Nederland
Telefoon +31 (0)30 - 2204816 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.derooijauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2020 - 2024

Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 9 kW (12 PK)
Vermogen brandstofmotor: 82 kW (111 PK)
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 202 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 429 x 179 x 149 cm
Wielbasis: 262 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.202 kg
Laadvermogen: 608 kg
GVW: 1.810 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 650 kg)

Interieur
Interieur: Maze, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 3

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- De Rooij budget (zonder meerprijs): Aflevering zonder garantie. Wij controleren de vloeistoffen en bandenspanning en zetten de auto op uw naam.
- De Rooij 3 maanden Motor + Bak (€ 595): Controle van de vloeistoffen en bandenspanning, registratie van de nieuwe auto op uw naam, 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
- De Rooij 6 Maanden Select (€ 895): 6 Maanden Select garantie, een uitgebreide afleverinspectie, registratie van de nieuwe auto op uw naam.
- BOVAG Garantie 12 maanden (€ 1.295): Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)

U kunt bij ons kiezen voor afleverpakketten.

Pakket 1 kost € 0 ,- : wettelijke garantie, afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 2 kost € 595,- : 3 Maanden garantie op motor en versnellingsbak (Alle delen die in de olie lopen) afleverinspectie, reinigen binnen en buiten , te naam stellen e/o vrijwaren.
Pakket 3 kost € 895,- : 6 Maanden Select garantie, inclusief uitgebreide afleverinspectie, minimaal 6 maanden APK keuring, poetsen en administratieve afhandeling.
Pakket 4 kost € 1295,- : 12 Maanden Bovag garantie, uitgebreide afleverinspectie, volledig poetsen en reinigen van binnen en buiten, administratieve afhandelingen.

= Bedrijfsinformatie =

Autobedrijf de Rooij is sinds 1928 gevestigd in De Bilt. Wij zijn gespecialiseerd in Volkswagen, Audi en Skoda. Heeft u wensen met betrekking tot opties die niet aanwezig zijn zoals trekhaken, parkeersensoren of andere opties vraag ons dan naar de mogelijkheden. Wij denken graag met u mee en er is veel mogelijk.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie